Dat ga ik niet onthouden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
14 april. Jullie zijn allemaal verantwoordelijk te houden nu!
Ik zeg dan ook dat je een uitnodiging hebt gehad, dus ze denken aan je. Wat je er mee doet moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ik niet meer naar de meet ga.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als 1 reageert in een groepsapp dan volgt de rest ook, maar de meesten vergeten het ook gewoon.
Ik hou er op zich niet zo van om in de belangstelling te staan, maar een kaartje vind ik altijd wel leuk. Ik nam vroeger het gezin mee naar de dierentuin want er was altijd wel ergens een kortingsactie, of een vriendin trakteerde me op een etentje ofzo. Dan voel ik me wel altijd een beetje gewaardeerd ofzo, dat mensen wel aan me denken?quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer. Eigenlijk alleen voor mijn vader, die neemt me dan uit eten...
En ja ik was jarig op de dag dat het kabinet besloot de Horeca dicht te gooien..
Al zag mijn vader de bui al hangen en had het etentje al eerder afgezegd..
De rest komt door kniekels?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zorgt dit soort aandachtshoerengedrag minimaal voor zes procent meer homoseksuele mannen in Nederland.
Meer voor jou dusquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zorgt dit soort aandachtshoerengedrag minimaal voor zes procent meer homoseksuele mannen in Nederland.
Hij heeft z'n geaardheid wel goed weten te verbloemen dan met al die verhalen over nichtjes en ambassadeurs.quote:
Grootspraak om te verbloemen he.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft z'n geaardheid wel goed weten te verbloemen dan met al die verhalen over nichtjes en ambassadeurs.
Los was toch degene die z'n nichtjes neuktequote:Op dinsdag 26 september 2023 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft z'n geaardheid wel goed weten te verbloemen dan met al die verhalen over nichtjes en ambassadeurs.
Same.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ga ik niet onthouden.
Terugkomen!quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:10 schreef Pheno het volgende:
*schuifelt langzaam weg uit dit topic.....
*pakt visnet*quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:10 schreef Pheno het volgende:
Too late, you're one of us nowquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:10 schreef Pheno het volgende:
Zijn fascinatie met negers laat juist het tegenovergestelde blijken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is waar ook. Wat de boer niet kent dat neukt ie niet?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Los was toch degene die z'n nichtjes neukte
Daar ging ie al de boot in hoorquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ga dit pathologische gedrag nog even aanmoedigen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gnorf.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ging ie al de boot in hoor
Pheno was vroeger een regular hier hoor, maar dat is echt al jaren geledenquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is waar ook. Wat de boer niet kent dat neukt ie niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |