quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Overigens had ik best in het echt vriendinnen met je willen zijn als ik wat dichterbij had gewoond @:CherryLips, je lijkt me een gezellig persoon
Is bij mij wel zo. Was te veel met mijn eigen problemen bezig dat anderen me lieten vallen. Ik ben ook geen goede vriendin.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Mensen zonder veel vrienden zijn vaak alleen maar met zichzelf bezig.
Schrijf die maar op een tegeltje.
Nou ja, ik zou het nooit zeggen als ik het niet meen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
makkelijk praten als je in zwitserland gaat wonen
wat houdt een goede vriendin uberhaupt in?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is bij mij wel zo. Was te veel met mijn eigen problemen bezig dat anderen me lieten vallen. Ik ben ook geen goede vriendin.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat houdt een goede vriendin uberhaupt in?
de helft kan 11 feb niet, ben wel benieuwd wat er dan kanquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Jeetje die datavanaf nov klik ik op 'weenie'
Eentje waarmee je gezellig kan praten maar ook even al je frustratie kwijt kan, lekker knuffelen, af en toe een neukje mee doen, gezellig mee uit eten of wat anders samen doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat houdt een goede vriendin uberhaupt in?
ik zie dat @datismijnmening nog niet heeft gereageerdquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:07 schreef Crack_ het volgende:
moet wel genoeg opties aanbiedenquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:07 schreef Crack_ het volgende:
er was binnenkort toch nog 1 datum waar nog niemand zich had afgemeld? (behalve Dud omdat die alles op X had gezet)quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de helft kan 11 feb niet, ben wel benieuwd wat er dan kan
ik ook niet, volgens mij zijn dat geen vaste dingenquote:
oh huh, carnaval?quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de helft kan 11 feb niet, ben wel benieuwd wat er dan kan
oh, nou dan heb ik geen vriendenquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eentje waarmee je gezellig kan praten maar ook even al je frustratie kwijt kan, lekker knuffelen, af en toe een neukje mee doen, gezellig mee uit eten of wat anders samen doen
Na 1x wassen is dat er weer afquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Mensen zonder veel vrienden zijn vaak alleen maar met zichzelf bezig.
Schrijf die maar op een tegeltje.
De feestdagen komen er weer aan en Nike staat al in de startblokken om verschillende vieringen te eren met bijzondere ontwerpen. Een van die feesten is Día de Muertos, een Mexicaans feest dat in november 2023 plaatsvindt. Vorig jaar, in 2022, hebben we de Air Max 1 ‘Somos Familia’ gezien, en ook voor 2023 heeft Nike hun creativiteit losgelaten op dit silhouet. Maak kennis met de kleurrijke Air Max 1 ‘La Familia’!quote:
Ik hoef dat niet met al mijn vriendinnen te doen, dat is een beetje raar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eentje waarmee je gezellig kan praten maar ook even al je frustratie kwijt kan, lekker knuffelen, af en toe een neukje mee doen, gezellig mee uit eten of wat anders samen doen
Carnaval 2024 11-2-24 t/m 13-2quote:
Daarom heb ik ook geen vriendenquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet, volgens mij zijn dat geen vaste dingen
hoop ik
[..]
oh huh, carnaval?
[..]
oh, nou dan heb ik geen vrienden
Ah, dus toch.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Carnaval 2024 11-2-24 t/m 13-2
ah ja
gadverdamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |