Succes, ben er weer mee moeten stoppen omdat er weer een zenuw klem ging zitten in mijn nek/schouderquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... na een paar weken het zat te zijn geweest er weer eens een puzzel erbij getoverd
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes, ben er weer mee moeten stoppen omdat er weer een zenuw klem ging zitten in mijn nek/schouder
Verkeerde houding en ik kan niet zeggen ik doe een half uurtje en stop dan.
DIe discipline heb ik dan weer niet.
Gelukkig is die beklemming, die natuurlijk ook weer uitmonden in een ontsteking weer voorbij.
Maar ik merk wel dat die nog op de loer lig, dus even een stapje terug weer.
Succes!quote:
Dan zijn we pas concurrenten in de finale als we die halenquote:
Dus we moeten met twee spandoeken jullie aanmoedigenquote:Op zondag 24 maart 2024 11:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dan zijn we pas concurrenten in de finale als we die halen![]()
Ooh, ik hou van deze puzzels! Ik heb er ook twee in deze serie, ook van 3000 stukjes. Als ik ze bij een kringloop ofzo spot, neem ik 'm mee.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
lang weekend, want carnaval, deze maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Roelofsarendveenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:19 schreef Postbus100 het volgende:
Op welke dag is dit en op welke locatie? En is er publiek welkom?
6 april? Niet 7 april? Dan is de finale toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Roelofsarendveen
Publiek is welkom
En het is 6 april![]()
Bring a spandoek!
Nee het is 6 april!quote:Op zondag 24 maart 2024 18:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
6 april? Niet 7 april? Dan is de finale toch?
Meh, 6 april heb ik al teveel afspraken.
Oh, thanks voor de toelichting!!quote:Op zondag 24 maart 2024 18:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee het is 6 april!
7 april is de finale van 4p 1000 stukjes. De 1p en 2p voorronden en finale zijn op zaterdag!
Nog niet, ziek op de bank gelegen 2 dagenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:21 schreef superkimmi het volgende:
Al druk aan het oefenen @:puala?
Oh en wil je je puzzels nog terug voor het NK? Ik ben komend weekend op zaterdag redelijk in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |