SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Kraam op 25-09-2023 23:50:03 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
matig trollen weer. Niemand zegt dat de incidenten ok zijn, dat is het hele punt niet en dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 25 september 2023 23:27 schreef Vis1980 het volgende:
'Maatschappij moet niet zeuren, politie schuld van rellen, in lutjebroek grotere problemen. '
Sterk hoor...
Feyenoord was destijds niet alleen sportief maar ook financieel gezien failliet. Er gingen toen geluiden om de club op te doeken en op de licentie van Excelsior verder te gaan (https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-van-excelsior.html).quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Hij verstond 'directielid' ietwat verkeerd denk ik.quote:Op maandag 25 september 2023 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Bijzonder hoe snel je een club kunt slopen zeg. 2 jaar geleden stonden ze er op alle fronten als beste voor van Nederland (sportief en financieel). Iedereen voorzag een hegemonie de komende jaren voor Ajax in de Eredivisie. Vergelijkbaar met Bayern in Duitsland. Niemand kon ze bijbenen.
Het klinkt misschien populistisch, maar als Overmars niet zo krols was geweest zag het er nu 1000% anders uit.
Huishond.
Als je als club afhankelijk bent van n rokkenjager dan doe je sowieso alles verkeerd natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Bijzonder hoe snel je een club kunt slopen zeg. 2 jaar geleden stonden ze er op alle fronten als beste voor van Nederland (sportief en financieel). Iedereen voorzag een hegemonie de komende jaren voor Ajax in de Eredivisie. Vergelijkbaar met Bayern in Duitsland. Niemand kon ze bijbenen.
Het klinkt misschien populistisch, maar als Overmars niet zo krols was geweest zag het er nu 1000% anders uit.
Huishond.
De uitwerking was goed ondanks de tintelingen in zijn drachtige tool. Van de Sar alleen was kampioen ongefundeerd arrogant doen. Meer niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je als club afhankelijk bent van n rokkenjager dan doe je sowieso alles verkeerd natuurlijk.
Jij moet het denken aan de volwassen mensen over latenquote:Op maandag 25 september 2023 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou me niet verbazen dat er geen netten worden gehangen in de Arena.
Wel raar,
- Aansteker Berghuis
- Giminez bekogelen
- Gisteren
Dick op stuk beleid.quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:10 schreef trein2000 het volgende:
Heb even geluisterd wat Halsema zei, maar op het deel over fouilleren na (dat krijg je nooit rond), ben ik het gewoon met haar eens. Het is een klein groepje, waarvan iedereen weet wie het zijn en die moet je gewoon aanpakken. Net er voor en desnoods maar het vak leeg.
Ballen tonen (nee Mark, niet letterlijk).
In het laffe nederland hangen ze dan meteen overal netten waardoor goedwillende fans weer gedupeerd gaan worden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:10 schreef trein2000 het volgende:
Heb even geluisterd wat Halsema zei, maar op het deel over fouilleren na (dat krijg je nooit rond), ben ik het gewoon met haar eens. Het is een klein groepje, waarvan iedereen weet wie het zijn en die moet je gewoon aanpakken. Net er voor en desnoods maar het vak leeg.
Dat vond ik juist zo sterk aan haar betoog. Preventief optreden maar wel gericht.quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
In het laffe nederland hangen ze dan meteen overal netten waardoor goedwillende fans weer gedupeerd gaan worden.
Dan moet je alleen wel kaarten verkopen per vak op naam. En bij de ingang op ID controleren. Anders zitten ze in een ander vak (geen idee of dit al gebeurt hoorquote:Op dinsdag 26 september 2023 00:10 schreef trein2000 het volgende:
Veiligheidstechnisch is dat maar beperkt een probleem. Een of twee van die lui kun je wel aanpakken. Het gaat om die groepsvorming. Daardoor wanen ze zich onaantastbaar, en zijn dat misschien ook wel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je alleen wel kaarten verkopen per vak op naam. En bij de ingang op ID controleren. Anders zitten ze in een ander vak (geen idee of dit al gebeurt hoor)
Forbes en Sutalo zie ik nog wel wat in maar de restquote:Op dinsdag 26 september 2023 00:57 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Zat ik ook aan te denken, maar zou het kunnen ? Overmars terug vragen ? Of is dat een voor altijd gepasseerd station ?quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel eerlijk? Ik zou (de groot geschapen?) Overmars maar wat graag op het oude nest zien. Sterker nog, ik zou ook van Bommel toejuichen.
Lekker op het pluche genotquote:Maurice Steijn is ook volgende week nog de trainer van Ajax. Dat heeft Pier Eringa, voorzitter van de raad van commissarissen, bevestigd in een interview met het Financieel Dagblad. Ook Eringa zelf, die net als vrijwel iedereen binnen de Ajax-top onder druk staat, is over een week nog werkzaam bij de Amsterdammers.
Zal die vast zin in hebben, om met z’n half afgestorven hart weer elke dag in het middelpunt van de belangstelling te staan en vragen over z’n piem0l te mogen beantwoorden. Leuk signaal ook wel naar de (vrouwelijke) medewerkers van de club. En de sponsors zullen het ongetwijfeld ook waarderen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 04:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar zou het kunnen ? Overmars terug vragen ? Of is dat een voor altijd gepasseerd station ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |