Zeker niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Want je kunt alleen trainen in de gym? Ah, oke.
Ik hoor je dit gewoon zeggen. Lol.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allesbehalve makker. Maar die wijven doen het erom. Staan zichzelf ook 90% van de tijd te filmen ipv het beest uit te hangen.
Die twee gun je een date waar de romantiek vanaf spatquote:Op woensdag 27 september 2023 10:31 schreef vrijgevochten het volgende:
Er lijkt enige spanning te zijn tussen forumbeest en moderator @:onlogisch en vblscuser @:pisces29
GodGodquote:Op woensdag 27 september 2023 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
GodtsGod @:KingRoland
Het beest uithangen met 100 repsquote:Op woensdag 27 september 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allesbehalve makker. Maar die wijven doen het erom. Staan zichzelf ook 90% van de tijd te filmen ipv het beest uit te hangen.
101quote:Op woensdag 27 september 2023 12:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het beest uithangen met 100 reps
Onderbenen =/= alleen kuitenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onderbenen, bedoel je dan niet gewoon kuiten? Die hebben de best gebouwde mannen toch wel vaak slank.
Werk aan die Memphisbovenbenen dan.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Als renner/sprinter belangrijk om aandacht aan te besteden.
Graag mening over zijn colleges @KingRoland zitten zijn zalen vol met transgenders?quote:Hoogleraar Transitiekunde Derk Loorbach van de Erasmus Universiteit Rotterdam
quote:Marco Borsato wordt vervolgd voor ontucht met een minderjarig meisje. De 56-jarige zanger wordt ervan verdacht dat hij het slachtoffer onzedelijk heeft betast, meldt het Openbaar Ministerie Midden-Nederland.
In december 2021 deed een 22-jarige vrouw aangifte tegen hem. De Telegraaf schrijft dat het gaat om de dochter van een voormalig medewerker van Borsato. De ontucht zou jarenlang hebben geduurd en zijn begonnen toen de dochter 15 jaar was
Dit is frappant, we hebben nog nieteens gefacetimedquote:Op woensdag 27 september 2023 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor je dit gewoon zeggen. Lol.
Probeer jij nu een wig te drijven tussen forumgebruikster @Pisces29 en mij???quote:Op woensdag 27 september 2023 10:31 schreef vrijgevochten het volgende:
Er lijkt enige spanning te zijn tussen forumbeest en moderator @:onlogisch en vblscuser @:pisces29
Vergeet @Bezsen en @andrew nietquote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden hoor om naast liefdeskoppel @:wereldgozer & @:anneloos en liefdeskoppeltje @:ggmm & @:scrummie weer een nieuw liefdeskoppel (@:onlogisch @:pisces29 ) te verwelkomen in deze sc.
Een date met @Pisces29 staat gepland. Maak je maar geen zorgen om deze @DonJuanquote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden hoor om naast liefdeskoppel @:wereldgozer & @:anneloos en liefdeskoppeltje @:ggmm & @:scrummie weer een nieuw liefdeskoppel (@:onlogisch @:pisces29 ) te verwelkomen in deze sc.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer jij nu een wig te drijven tussen forumgebruikster @:Pisces29 en mij???
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die twee gun je een date waar de romantiek vanaf spat
quote:
Beter stoppen jullie met deze act en kondigen jullie gewoon weer de lunch aan. (Op tijd)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |