Klein jokmoment genoteerd.quote:
Ik heb serieus geen hekel aan legday. Ik vind het heerlijk omdat ik daar echt door kan gaan tot enorme verzuring waarbij dat bij Chest bijvoorbeeld niet het geval is. Enige nadeel is dat ik altijd wel smalle onderbenen zal houden vanwege mijn lengtequote:
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Schouders is wel het lekkerste om te trainen
quote:
Schouders zijn het leukst, daardoor ben ik wel een tikkeltje uit verhoudingquote:Op woensdag 27 september 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen hekel aan legday. Ik vind het heerlijk omdat ik daar echt door kan gaan tot enorme verzuring waarbij dat bij Chest bijvoorbeeld niet het geval is. Enige nadeel is dat ik altijd wel smalle onderbenen zal houden vanwege mijn lengte
Onderbenen, bedoel je dan niet gewoon kuiten? Die hebben de best gebouwde mannen toch wel vaak slank.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen hekel aan legday. Ik vind het heerlijk omdat ik daar echt door kan gaan tot enorme verzuring waarbij dat bij Chest bijvoorbeeld niet het geval is. Enige nadeel is dat ik altijd wel smalle onderbenen zal houden vanwege mijn lengte
Dit heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 27 september 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Mijn overgangstoontje bij Teams doet het niet meer als ik gebeld word. Als ik via de instellingen naar 'oproepen' ga, en bij 'Oproepen voor u' kijk, staat daar gewoon de standaard toon. Als ik die afspeel hoor ik het wel. Maar als ik dan weer gebeld word door iemand dan hoor ik het weer niet. Erg vervelend, want het geluidje als iemand ophangt (of als hij overschakelt naar mijn voicemail) dat hoor ik wel. Zo moet ik dus steeds iedereen terugbellen. Mokerirritant.
Herkent iemand dit????
#Liefdagboek
Kuiten groeien alleen als je 200 kg weegt volgens mijquote:Op woensdag 27 september 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onderbenen, bedoel je dan niet gewoon kuiten? Die hebben de best gebouwde mannen toch wel vaak slank.
Werk aan die Memphisbovenbenen dan.
@Braddiequote:Op woensdag 27 september 2023 09:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kuiten groeien alleen als je 200 kg weegt volgens mij
Stalpoten op straat niet te tellen. Vetnekgenot.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kuiten groeien alleen als je 200 kg weegt volgens mij
Ja kuiten, ook goed.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onderbenen, bedoel je dan niet gewoon kuiten? Die hebben de best gebouwde mannen toch wel vaak slank.
Werk aan die Memphisbovenbenen dan.
En een oplossing maat? Heb je die ook????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En een oplossing maat? Heb je die ook????Nee ik sta toch bekend dat ik alle teamscalls misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee ik sta toch bekend dat ik alle teamscalls mis
Je vriendin staat ook met haar kont omhoog in de gym te trainen? Ah, oke.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:07 schreef RamboDirk het volgende:
Bovenbenen traint je het liefst in leapfrog of bulldog doggystyle.
Ik heb dus 2 van die chickies bij mij in de gym hé. Die staan altijd dusdanig gepositioneerd dat je altijd pontificaal tegen de bibs aan staat te kijken. Gelukkig zie ik ze alleen op zondagochtendquote:Op woensdag 27 september 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vriendin staat ook met haar kont omhoog in de gym te trainen? Ah, oke.
Want je kunt alleen trainen in de gym? Ah, oke.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vriendin staat ook met haar kont omhoog in de gym te trainen? Ah, oke.
een FOK!moderator van middelbare leeftijd is een sportschoolgluurderquote:Op woensdag 27 september 2023 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb dus 2 van die chickies bij mij in de gym hé. Die staan altijd dusdanig gepositioneerd dat je altijd pontificaal tegen de bibs aan staat te kijken. Gelukkig zie ik ze alleen op zondagochtend
FOK! Moderator blijkt upskirt fotograafquote:Op woensdag 27 september 2023 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een FOK!moderator van middelbare leeftijd is een sportschoolgluurder
goh
Allesbehalve makker. Maar die wijven doen het erom. Staan zichzelf ook 90% van de tijd te filmen ipv het beest uit te hangen.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een FOK!moderator van middelbare leeftijd is een sportschoolgluurder
goh
geniet ervan makkerquote:Op woensdag 27 september 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allesbehalve makker. Maar die wijven doen het erom. Staan zichzelf ook 90% van de tijd te filmen ipv het beest uit te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |