quote:Op woensdag 27 september 2023 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Zin in vanmiddag?
Goed. Het is nu bijna helemaal weg. Met een zware schoudertraining voel ik nog wel wat maar het wordt minder en minder.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maat.
Hoe gaat het met je schouder?
Goed om te horen ouwe reus. Hopelijk snel helemaal weg.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed. Het is nu bijna helemaal weg. Met een zware schoudertraining voel ik nog wel wat maar het wordt minder en minder.
Ik wil dan ook mijn dankbaarheid uiten aan @:Pisces29 en @:Oriente die mij gedurende dit jaar door dik en dun gesteund hebben gedurende dit euvel.
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed. Het is nu bijna helemaal weg. Met een zware schoudertraining voel ik nog wel wat maar het wordt minder en minder.
Ik wil dan ook mijn dankbaarheid uiten aan @:Pisces29 en @:Oriente die mij gedurende dit jaar door dik en dun gesteund hebben gedurende dit euvel.
[ afbeelding ]
Nee. Eigenlijk alleen maar OHP, Side lateral raises en face pulls/reverse flyes. Zou eens moeten switchen wellichtquote:Op woensdag 27 september 2023 09:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nice.
Doe jij eigenlijk ook Landmine werk? Schijnt top te zijn voor je schouders.
Cool, ik doe ook OHP, Lat Raises en Face Pulls.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk alleen maar OHP, Side lateral raises en face pulls/reverse flyes. Zou eens moeten switchen wellicht
Heerlijke oefening ja. Lekker laag gewicht en reps rammenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:33 schreef Mortaxx het volgende:
Face pulls is echt m'n favo. Bijna niemand doet dit in m'n gym
VBL-FIT SCquote:Op woensdag 27 september 2023 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit het fitness topique?![]()
@:onlogisch lekker man, dat het beter gaat met die schouder.
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nice.
Doe jij eigenlijk ook Landmine werk? Schijnt top te zijn voor je schouders.
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk alleen maar OHP, Side lateral raises en face pulls/reverse flyes. Zou eens moeten switchen wellicht
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Cool, ik doe ook OHP, Lat Raises en Face Pulls.
Maar ik heb in mijn homegym nu een Landmine dus ik ga ook Landmine oefeningen toevoegen. Bijvoorbeeld Landmine Press, pak je ook gelijk flink je borst mee. En Landmine Lat Raises ga ik ook eens proberen
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:33 schreef Mortaxx het volgende:
Face pulls is echt m'n favo. Bijna niemand doet dit in m'n gym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |