Eens. Ik ontbijt ook nooit.quote:
Jammer!quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ben niet zo van de zelfkastijding
quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voortuin check.
Kratje bier,
Welk genotsmiddel gebruik jij eigenlijk om te copen met je depressie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welk genotsmiddel gebruik jij eigenlijk om te copen met je depressie?
Ik kon gerust 20 kilometer rennen om mijn problemen te vergeten maar af en toe een biertje werkte toch net zo goedquote:
Mag jij met je lekkere ontbijt een keer mee aan de cardio.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zet onze vriendschap onder druk.
Hardlopen werkt echt ziek goed voor onrust of verdriet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kon gerust 20 kilometer rennen om mijn problemen te vergeten maar af en toe een biertje werkte toch net zo goed
Tegenwoordig kijk ik naar samenvattingen van Feyenoord.
Wat voor troubles heb je?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kon gerust 20 kilometer rennen om mijn problemen te vergeten maar af en toe een biertje werkte toch net zo goed
Tegenwoordig kijk ik naar samenvattingen van Feyenoord.
Ik heb zó zin om weer te rennen of überhaupt te sporten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hardlopen werkt echt ziek goed voor onrust of verdriet.
Och ja, je kunt juist nog niet heel actief bezig zijn. Dat is ook oprecht klote.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zó zin om weer te rennen of überhaupt te sporten.
Wellicht over een tijdje weer pingpongen
Oké Arnoquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zó zin om weer te rennen of überhaupt te sporten.
Wellicht over een tijdje weer pingpongen
Gelukkig ga ik vanaf deze week meer uren werkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och ja, je kunt juist nog niet heel actief bezig zijn. Dat is ook oprecht klote.
Weer minder vertrouwen in de mensheidquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
NPO 2
Opsporing verzocht S41E39
1/10
Minder minder minder
Deze jongen is voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor troubles heb je?
Praten helpt beter.
Bij verlies wederom deuren slopen in de ballenbak genot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |