Nu blijven we opgescheept met @onlogischquote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daten met Fok!kers. Ik moet er niet aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n beste fuck ooit.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
zolang het geen. je weet wel is is het prima Tongquote:
Ik was fan van Martin. Die is echter zo doorgedraaid op vele gebieden.quote:
Je weet niet wat je mist hoor.... @onlogisch isquote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze gaan trouwen hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist hoor.... @:onlogisch is
quote:
Herman Brood: 'Ik ben het type niet om dood te gaan.'quote:
Slaapt lekker ouwe reusquote:Op woensdag 27 september 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman Brood: 'Ik ben het type niet om dood te gaan.'
Tot morgen brother(s) and sister. Ik gaat legge. Energie op.
Goed volgehouden vandaag krijgerquote:Op woensdag 27 september 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman Brood: 'Ik ben het type niet om dood te gaan.'
Tot morgen brother(s) and sister. Ik gaat legge. Energie op.
Als ik het bruidsmeisje maar mag zijnquote:Op woensdag 27 september 2023 17:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze gaan trouwen hoor
Alle rollen zijn al bijna ingevuld, @Tjacka staat nu als enige bruidsmeisje, bij deze sta jij ook genoteerd!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik het bruidsmeisje maar mag zijn
In de loveseat?quote:Op woensdag 27 september 2023 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat ik bij zowel de bruiloft van @:onlogisch als @:scrummie ben uitgenodigd.
C_Aquote:Op woensdag 27 september 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist hoor.... @:onlogisch is
Altijd gezegd dat ik niet ga trouwen maat. Maar voor @Pisces29 maak ik misschien wel een uitzonderingquote:Op woensdag 27 september 2023 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat ik bij zowel de bruiloft van @:onlogisch als @:scrummie ben uitgenodigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |