Het is werkelijk de enige sport in Nederland waar dit gebeurd. Bijvoorbeeld dat de bus met spelers onder politiebegeleiding wordt gereden. Belachelijk.quote:
Het is ook de enige sport in Nederland die mensen trekt dus dat is niet zo’n best argument.quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is werkelijk de enige sport in Nederland waar dit gebeurd. Bijvoorbeeld dat de bus met spelers onder politiebegeleiding wordt gereden. Belachelijk.
Noem ze maar supportersquote:Op maandag 25 september 2023 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook de supporters zijn hier de dupe van.
Maar dat ligt toch juist aan de supporters?
Wielrennen heeft geen politie nodig? Marathons? Iedere sport op de openbare weg heeft al politie nodig.quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is werkelijk de enige sport in Nederland waar dit gebeurd. Bijvoorbeeld dat de bus met spelers onder politiebegeleiding wordt gereden. Belachelijk.
Dat moet je meer beveiliging inhuren.quote:Op maandag 25 september 2023 16:55 schreef GGMM het volgende:
Die vergelijkingen met B-sporten waar 2 man en een kip op afkomen daar kan ook echt helemaal niks mee
Sjoerd Mossouquote:Op maandag 25 september 2023 16:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jantje Smit is terecht woedend en mad
Wielrennen is dat ook geen sport.quote:Op maandag 25 september 2023 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wielrennen heeft geen politie nodig? Marathons? Iedere sport op de openbare weg heeft al politie nodig.
Je idee is ook belachelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja,de politie e.d. dusquote:Op maandag 25 september 2023 16:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat moet je meer beveiliging inhuren.
Nagenoeg failliete clubs die, na financieel wanbeleid, met miljoeneninjecties door gemeenten/gemeenschapsgeld moeten worden gered.quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
De enige club die er winst bij heeft is, is ajax.quote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef Red_85 het volgende:
Ajax naar de rechter
Feyenoord naar de rechter
FC Volendam niet akkoord
Wat een complete chaos. Iets zegt mij dat het ook woensdag niet gaat worden.
Edit:
NOS TT meldt dat ook Volendam aan het onderzoeken is wat de rechten zijn. Jan Smit is furieus, want zonder overleg
Een f5-ende Klaas verslagen, gefeliciteerd.quote:
JAAA CALIMERO EN KOKKIEquote:
Staat toch al 11 min onlinequote:Op maandag 25 september 2023 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Een f5-ende Klaas verslagen, gefeliciteerd.
Die is natuurlijk netjes het hele filmpje aan het kijken voordat die concludeert dat ze ziedend zijnquote:Op maandag 25 september 2023 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Staat toch al 11 min onlineValt me tegen van klaas
Parodie.quote:Heeft u zich verkeken op deze taak bij een beursgenoteerde voetbalclub? Tot nu toe was u altijd werkzaam bij semi-overheidsinstanties.
'Nou, bij Ajax leer je snel hoor. Het is meer een samenloop van dingen, waaronder de slechte prestaties op het veld, die ik niet had voorzien. Wat ik wel bijzonder vond bij mijn aantreden, was dat er nauwelijks was nagedacht over de invulling van de functies binnen de directie.
Tot Mislintats vertrek was volgens een eerste persbericht 'in goed overleg' besloten. Kort daarna gevolgd door een tweede persbericht dat het toch om een ontslag ging. Hoe kan dat?
'Weet ik niet. Het is slordig, maar ik moet het nog navragen.'
De kritiek, ook op uw rol, zwelt aan. Zit u er volgende week nog?
'Ja. In de chaotische fase waarin we zitten is het belangrijk dat er bestuurlijke rust is en continuïteit. Wat los je op met het wegsturen van de rvc? Wij hebben de overtuiging belangrijk te kunnen zijn. Voor ons is het nu hard werken om deze moeilijke periode door te komen en de sportieve prestaties op het veld te waarborgen.'
Inclusief de huidige trainer?
'Zeker.'
Genotquote:Op maandag 25 september 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
Ik zat een interview met die president-commissaris van Ajax te lezen, wat stukjes.
[..]
Parodie.
wees dan duidelijker. Je hent het over de supporters, maar de supporters hebben het veroorzaakt. Je insinueert genoegquote:
Ik citeer alleen maar gek.quote:Op maandag 25 september 2023 17:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
wees dan duidelijker. Je hent het over de supporters, maar de supporters hebben het veroorzaakt. Je insinueert genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |