Ben je jarig?quote:Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Maakt het wel makkelijk in vervolg omdat ik bijna niemand hier nog hoeft te feliciteren. Top.
Mijne is niet fake, wist alleen niet dat je jarig wasquote:Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Nee ik hoef geen fake felicitaties want ik weet best dat mensen me niet moeten.
Sneu. Ik heb ook het idee dat er meerdere ABO'ers verdwenen zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 11:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet meer nee.
Vroegah was het daar leuk.
Doe eens niet zo dramatischquote:Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Gefeliciteerd @Ama!quote:Op maandag 25 september 2023 11:16 schreef Ama het volgende:
De mensen die wel de moeite nemen waardeer ik.
Heb iets gemist danquote:Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup, veel meets gehad ook. Dat waren nog eens tijden.
Jawel hoor. Iedereen is welkom maar je snapt toch zelf ook wel dat als je op voorhand al aangeeft niet te komen dat je geen prikkert krijgtquote:Op maandag 25 september 2023 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt me er gewoon niet bijhebben.
Ze wil gewoon door je geprikt worden man, is dat nou nog niet duidelijk? Mannen en hints...quote:Op maandag 25 september 2023 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen is welkom maar je snapt toch zelf ook wel dat als je op voorhand al aangeeft niet te komen dat je geen prikkert krijgt
quote:Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef Ama het volgende:
Thanks voor de drie felicitaties ofzo. ☺️
quote:Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Maakt het wel makkelijk in vervolg omdat ik bijna niemand hier nog hoeft te feliciteren. Top.
quote:Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik zag deze TT en wilde je net gaan feliciteren. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er door deze reacties minder zin in heb.quote:Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Daar kijk ik serieus zelden naar.quote:
Ja bedankt. Ik kan het hier niet uitleggen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zag deze TT en wilde je net gaan feliciteren. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er door deze reacties minder zin in heb.
Maar goed, gefeliciteerd.
Vrouwen en hints…quote:Op maandag 25 september 2023 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze wil gewoon door je geprikt worden man, is dat nou nog niet duidelijk? Mannen en hints...
Ze komt huehuehue wel eens in de wijk naast mequote:Op maandag 25 september 2023 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze wil gewoon door je geprikt worden man, is dat nou nog niet duidelijk? Mannen en hints...
Als je van de spelletjes bent, heb je inderdaad wat gemist.quote:Op maandag 25 september 2023 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb iets gemist danHoewel ik volgens mij nog geen abo had vanaf het eerste moment dat het kon.
Ik heb gewacht tot je postte thats itquote:Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik voel me gewoon graag betrokken.quote:Op maandag 25 september 2023 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen is welkom maar je snapt toch zelf ook wel dat als je op voorhand al aangeeft niet te komen dat je geen prikkert krijgt
quote:Op maandag 25 september 2023 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon graag betrokken.
Nee hoor, gekkie, het komt waarschijnlijk toch rot uit voor mij en het is te ver weg.
quote:Op maandag 25 september 2023 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft niets uit te leggen. Aandacht kan je gewoon niet afdwingen. Moet je volgens mij ook helemaal niet willen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bedankt. Ik kan het hier niet uitleggen.
Ik heb begrepen dat je kookt, dat zijn wel serieuze pluspunten natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze komt huehuehue wel eens in de wijk naast me![]()
Is ze zich gewoon aan het uitnodigen bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |