80% is meet-plan pm's.quote:Op maandag 25 september 2023 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe krijg je zoveel pm's? ik krijg alleen maar dm's
Eh. Vind het wel grappig zo.quote:Op maandag 25 september 2023 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JezusBen jij zo iemand die je email inbox ook nooit opruimt?
Ingevuld, maar ik kan zelden, heb ik al gemerkt.quote:Op maandag 25 september 2023 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
17 als iedereen komt. Maar ik gok dat het niet zo hoog zal eindigen
[..]
Ja ik zet dat toch niet voor niks in de TT
Zwabs nummer niet hebbenquote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kreeg alleen de melding dat dezwabber z'n inbox vol zat. Voor de rest geen foutmeldingen dus ik ga er vanuit dat alles dan goed gegaan is.
Heb het lijstje aangehouden wat ik heb
Is er nog leven in ABO?quote:
Omdat jij niet naar een meet komt als je niet kan zuipen zei je.quote:Op maandag 25 september 2023 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwabs nummer niet hebben
Waarom heb ik geen PM ?
Hohoho, alcohol nuttigen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat jij niet naar een meet komt als je niet kan zuipen zei je.
M'n prachtige confettigifje jonge.quote:Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef Ama het volgende:
Thanks voor de drie felicitaties ofzo. ☺️
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef Ama het volgende:
Ook goed. Je gaf in ieder geval aan dat je niet zou komen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hohoho, alcohol nuttigen.
Nu voel ik me buitengesloten.
Op jou reageren ze tenminste nogquote:Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hohoho, alcohol nuttigen.
Nu voel ik me buitengesloten.
Ook hier gefeliciteerd danquote:Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef Ama het volgende:
Niet meer nee.quote:
De SC liep als een treinquote:Op maandag 25 september 2023 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was daar ooit veel leven dan? Ben er nooit echt geweest.
Je wilt me er gewoon niet bijhebben.quote:Op maandag 25 september 2023 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
M'n trein rijdt achteruit ipv vooruit. Doe eens niet.
[..]
Ook goed. Je gaf in ieder geval aan dat je niet zou komen.
Hey jij.quote:
Yup, veel meets gehad ook. Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 25 september 2023 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was daar ooit veel leven dan? Ben er nooit echt geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |