SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet Steijn ook wel snel weg..quote:Op maandag 25 september 2023 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik tekende vooraf voor de 3e plek en die zit er ook niet echt in zo te zien
Tja het is niet anders, het tijdperk Mislintat moet zsm afgesloten worden (en opgeruimd, maar dat gaat jaren duren vrees ik)quote:Op maandag 25 september 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet Steijn ook wel snel weg..
Dat hangt er vanaf wie en hoe je het doet, Kroes iig proberen al eerder te laten beginnen al kost het veel zou ik nu toch wel voor zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja het is niet anders, het tijdperk Mislintat moet zsm afgesloten worden (en opgeruimd, maar dat gaat jaren duren vrees ik)
Dat zei ik 3 weken geleden al, maar niemand wilde er toen aanquote:Op maandag 25 september 2023 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie en hoe je het doet, Kroes iig proberen al eerder te laten beginnen al kost het veel zou ik nu toch wel voor zijn.
Misschien dat de F-side daar nog het een en ander in kan betekenen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zei ik 3 weken geleden al, maar niemand wilde er toen aan
Van Halst moet gewoon ff de telefoon pakken, vd Valkje afspreken met AZ, volledig diner verzorgen en dan heel lief vragen wat het kost om hem eerder te laten beginnen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Misschien dat de F-side daar nog het een en ander in kan betekenen.
Kroes heeft er zelf 6 maanden af gekregen voor 25k dus dat bedrag zal ook niet in de miljoenen lopen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van Halst moet gewoon ff de telefoon pakken, Avifaunatje afspreken met AZ, volledig diner verzorgen en dan heel lief vragen wat het kost om hem eerder te laten beginnen.
Zelfs al zou het een miljoen zijn is het nog een hele goede investering, nu je 105 miljoen over de spreekwoordelijke balk hebt geflikkerd.quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kroes heeft er zelf 6 maanden af gekregen voor 25k dus dat bedrag zal ook niet in de miljoenen lopen.
Sosa, Sutalo en Forbs zie ik best een succes worden, maar ook die jongens staan en stonden onder hoogspanning tot nu toe.quote:Op maandag 25 september 2023 08:42 schreef Wotte het volgende:
200 miljoen uitgeven en geen enkele echte voltreffer is eigenlijk best knap.
Kunnen best een succes worden ja.quote:Op maandag 25 september 2023 08:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sosa, Sutalo en Forbs zie ik best een succes worden, maar ook die jongens staan en stonden onder hoogspanning tot nu toe.
Ja dit duurt wel een paar jaar.quote:Op maandag 25 september 2023 08:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
gaat gelukkig niet gebeuren. Gaat wel weer even duren voordat het beter gaat.
Ik ben benieuwd wanneer tokkies eens hardhandig worden aangepakt.quote:Op maandag 25 september 2023 08:51 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd of ze in Amsterdam nu ook netten op gaan hangen.
Gewoon aftikken wat nodig is, geld is er zat. We moeten ergens beginnen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kroes heeft er zelf 6 maanden af gekregen voor 25k dus dat bedrag zal ook niet in de miljoenen lopen.
Volgens sommigen hier enkele maanden geleden was dit met de grote zak geld dit seizoen wel opgelost of op je lossen. Een Tarado bijvoorbeeld.quote:
Ik mag toch hopen dat het exit is als Volendam niet wordt gewonnen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon aftikken wat nodig is, geld is er zat. We moeten ergens beginnen.
Wat een ongelooflijke puinhoop is dit Ajax. We mogen wéér op zoek naar een TD en Steijn moet echt een paar wedstrijden gaan winnen, want dit kan niet. Als er tegen Volendam, RKC en AEK geen vooruitgang is te zien is dat ook klaar lijkt me.
Tegen Volendam wordt er gewoon vertrouwen getankt. Dat wordt 3 of 4-0quote:Op maandag 25 september 2023 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het exit is als Volendam niet wordt gewonnen.
Wat als idioten weer vuurwerk gooien. Ajax kan straks geen enkele wedstrijd uitspelen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tegen Volendam wordt er gewoon vertrouwen getankt. Dat wordt 3 of 4-0
Ze gooiden enkel vuurwerk omdat ze wisten als je Feyenoord langer laat spelen met dit zwalkende Ajax het gewoon 0-6 wordt. Zeker in die laatste 35 minuten. Een veel fitter Feyenoord zou Ajax helemaal dronken spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat als idioten weer vuurwerk gooien. Ajax kan straks geen enkele wedstrijd uitspelen.
Sorry, maar ik zie inderdaad weinig tot geen vooruitgang. Het is volledig gespeend van enig vorm van een systeem.quote:Op maandag 25 september 2023 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zien jullie dan echt nul vooruitgang? Aanvallend loopt het juist steeds beter bij Ajax.
Zaak is om nu volledige focus te leggen op defensieve organisatie.
Die drie wedstrijden moeten gewoon gewonnen worden.quote:Op maandag 25 september 2023 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het exit is als Volendam niet wordt gewonnen.
Natuurlijk was het met geld op te lossen, kijk maar naar wat PSV gehaald heeft al vind bij hun ook niet alle aankopen goed.quote:Op maandag 25 september 2023 08:54 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier enkele maanden geleden was dit met de grote zak geld dit seizoen wel opgelost of op je lossen. Een Tarado bijvoorbeeld.
Aan de ene kant zie ik het allemaal heel somber in, maar aan de andere kant moeten we niet vergeten dat het gisteren op drie bijzonder zwakke momenten na echt wel een stuk beter was dan de wedstrijden daarvoorquote:Op maandag 25 september 2023 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik tekende vooraf voor de 3e plek en die zit er ook niet echt in zo te zien
das knap als je je pas gisteren geregistreerd hebt hier.quote:Op maandag 25 september 2023 08:54 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier enkele maanden geleden was dit met de grote zak geld dit seizoen wel opgelost of op je lossen. Een Tarado bijvoorbeeld.
Je hebt er alleen zo weinig aan als het een terugkerend fenomeen is. Die back die gisteren gewisseld werd stond koud in het veld en gaf ook 2 of 3 keer zomaar de bal weg.quote:Op maandag 25 september 2023 09:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan de ene kant zie ik het allemaal heel somber in, maar aan de andere kant moeten we niet vergeten dat het gisteren op drie bijzonder zwakke momenten na echt wel een stuk beter was dan de wedstrijden daarvoor
Politiek en de bobo's zullen wel weer met een of ander vaag iets komen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer tokkies eens hardhandig worden aangepakt.
Dat had ook met de tegenstander te maken, die lieten Ajax komen want het stond al snel 0-2 dus gingen op z'n PSV's naar de 0-3, dat het goed leek is meer optisch bedrog denk ik.quote:Op maandag 25 september 2023 09:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan de ene kant zie ik het allemaal heel somber in, maar aan de andere kant moeten we niet vergeten dat het gisteren op drie bijzonder zwakke momenten na echt wel een stuk beter was dan de wedstrijden daarvoor
Vandaar dat vuurwerk? Ze wilde gewoon die kerel beetje opwarmen.quote:Op maandag 25 september 2023 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt er alleen zo weinig aan als het een terugkerend fenomeen is. Die back die gisteren gewisseld werd stond koud in het veld en gaf ook 2 of 3 keer zomaar de bal weg.
die back was de reden voor de 0-1 en de 0-2. Geen balletjes door het midden helpt dan al enorm en dat zijn kennelijk ook staooen die gemaakt moeten worden hoe triest dat ook klinktquote:Op maandag 25 september 2023 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt er alleen zo weinig aan als het een terugkerend fenomeen is. Die back die gisteren gewisseld werd stond koud in het veld en gaf ook 2 of 3 keer zomaar de bal weg.
In principe moet hij de bal niet eens krijgen daar maar dat is Steijn.quote:Op maandag 25 september 2023 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
STEIJNEDquote:1. LANGE BAL
Voor de wedstrijd vertelt Steijn aan ESPN dat hij vindt dat Ajax het 'te veel zoekt in kort spel'. Volgens hem is het niet erg om wat vaker de lange bal te hanteren. 'Ik wil heel graag opbouwen, maar je moet het niet overdrijven. Je moet het jezelf niet onnodig moeilijk maken. We hebben met Brian Brobbey een prima aanspeelpunt.'
Die boodschap blijkt niet aan dovemansoren gericht. Voordat het spel na zeven minuten stil komt te liggen vanwege een blessurebehandeling van David Hancko zoekt Ajax in totaal vijf keer Brobbey met een lange haal naar voren.
Poging 1: Jorrel Hato knalt na de aftrap meteen naar voren. Brobbey komt er niet aan. De bal vliegt over de zijlijn.
Poging 2: dit keer probeert Josip Sutalo met opportunisme te zoeken naar Brobbey. Hancko onderschept zijn pass.
Poging 3: Feyenoord zet nauwelijks druk op de bal. Toch besluit Hato om richting Brobbey te spelen. Gernot Trauner kopt weg.
Poging 4: voor het eerst lukt het Ajax om Brobbey daadwerkelijk te bereiken. Anton Gaaei staat in de opbouw opgesloten tegen de zijlijn en knalt naar voren. Door miscommunicatie tussen Trauner en Hancko lukt het om Brobbey in de hoek van het veld aan de bal te krijgen.
Poging 5: Jay Gorter knalt naar voren in de richting van Brobbey. De Ajax-spits verliest het luchtduel van Trauner en blijkt bovendien buitenspel te staan.
Na dat laatste moment komt het spel even stil te liggen vanwege een blessurebehandeling van Hancko. Uit de eerstvolgende aanval opent Feyenoord de score.
In Spanje luidt het gezegde: 'Hoe sneller de bal naar voren gaat, hoe sneller hij weer terugkomt.’ Trainers uit de Barcelona-school als Juanma Lillo, Pep Guardiola en Luis Enrique gebruiken dit citaat om richting hun spelers te duiden waarom het belangrijk is om kort op te bouwen. Dat uitgangspunt lijkt bij Ajax afgeschaft.
Zoals Cruijff het zei: 'Verdedigers worden tot de lange bal gedwongen, omdat er niet via het middenveld kan worden opgebouwd. Het is een tendens die je steeds vaker terugziet.'
quote:Op maandag 25 september 2023 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zien jullie dan echt nul vooruitgang? Aanvallend loopt het juist steeds beter bij Ajax.
Zaak is om nu volledige focus te leggen op defensieve organisatie.
Eén schot tussen de palen in 55 minuten is niet zo goed. Leuk dat je 66% balbezit hebt, maar er wordt niks mee gedaan.quote:Op maandag 25 september 2023 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had ook met de tegenstander te maken, die lieten Ajax komen want het stond al snel 0-2 dus gingen op z'n PSV's naar de 0-3, dat het goed leek is meer optisch bedrog denk ik.
Ik heb het over die jeugdspeler die erin kwam. Anass Salah-Eddine?quote:Op maandag 25 september 2023 09:08 schreef Malavita het volgende:
[..]
die back was de reden voor de 0-1 en de 0-2. Geen balletjes door het midden helpt dan al enorm en dat zijn kennelijk ook staooen die gemaakt moeten worden hoe triest dat ook klinkt
Die kwam er pas in toen het al 0-3 stondquote:Op maandag 25 september 2023 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het over die jeugdspeler die erin kwam. Anass Salah-Eddine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |