SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet Steijn ook wel snel weg..quote:Op maandag 25 september 2023 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik tekende vooraf voor de 3e plek en die zit er ook niet echt in zo te zien
Tja het is niet anders, het tijdperk Mislintat moet zsm afgesloten worden (en opgeruimd, maar dat gaat jaren duren vrees ik)quote:Op maandag 25 september 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet Steijn ook wel snel weg..
Dat hangt er vanaf wie en hoe je het doet, Kroes iig proberen al eerder te laten beginnen al kost het veel zou ik nu toch wel voor zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja het is niet anders, het tijdperk Mislintat moet zsm afgesloten worden (en opgeruimd, maar dat gaat jaren duren vrees ik)
Dat zei ik 3 weken geleden al, maar niemand wilde er toen aanquote:Op maandag 25 september 2023 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie en hoe je het doet, Kroes iig proberen al eerder te laten beginnen al kost het veel zou ik nu toch wel voor zijn.
Misschien dat de F-side daar nog het een en ander in kan betekenen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zei ik 3 weken geleden al, maar niemand wilde er toen aan
Van Halst moet gewoon ff de telefoon pakken, vd Valkje afspreken met AZ, volledig diner verzorgen en dan heel lief vragen wat het kost om hem eerder te laten beginnen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Misschien dat de F-side daar nog het een en ander in kan betekenen.
Kroes heeft er zelf 6 maanden af gekregen voor 25k dus dat bedrag zal ook niet in de miljoenen lopen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van Halst moet gewoon ff de telefoon pakken, Avifaunatje afspreken met AZ, volledig diner verzorgen en dan heel lief vragen wat het kost om hem eerder te laten beginnen.
Zelfs al zou het een miljoen zijn is het nog een hele goede investering, nu je 105 miljoen over de spreekwoordelijke balk hebt geflikkerd.quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kroes heeft er zelf 6 maanden af gekregen voor 25k dus dat bedrag zal ook niet in de miljoenen lopen.
Sosa, Sutalo en Forbs zie ik best een succes worden, maar ook die jongens staan en stonden onder hoogspanning tot nu toe.quote:Op maandag 25 september 2023 08:42 schreef Wotte het volgende:
200 miljoen uitgeven en geen enkele echte voltreffer is eigenlijk best knap.
Kunnen best een succes worden ja.quote:Op maandag 25 september 2023 08:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sosa, Sutalo en Forbs zie ik best een succes worden, maar ook die jongens staan en stonden onder hoogspanning tot nu toe.
Ja dit duurt wel een paar jaar.quote:Op maandag 25 september 2023 08:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
gaat gelukkig niet gebeuren. Gaat wel weer even duren voordat het beter gaat.
Ik ben benieuwd wanneer tokkies eens hardhandig worden aangepakt.quote:Op maandag 25 september 2023 08:51 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd of ze in Amsterdam nu ook netten op gaan hangen.
Gewoon aftikken wat nodig is, geld is er zat. We moeten ergens beginnen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kroes heeft er zelf 6 maanden af gekregen voor 25k dus dat bedrag zal ook niet in de miljoenen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |