Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenfeyenoorders vergeten hun hele historie wel door het drama momenteel in Amsterdam
Gelukkig deelt ze alleen de achternaam zover ik weet..quote:
Nee daar heeft mijn vader dezelfde achternaam en ik dus ook..quote:
tsja als Slot daar vertrekt stort alles in, dus laat ze lekker genieten daar.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenfeyenoorders vergeten hun hele historie wel door het drama momenteel in Amsterdam
Ik heb een tik met de wapenstok van de me gehad.quote:
jewel hoor normale discussies altijd prima, maar de vele zinloze reacties en oneliners daarnaast vallen best op. Maar allemaal goed bedoeld natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.
Pieperdepiep.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.
ken iemand wiens moeder de wit trouwde met dhr zwart. Liefde kent geen grenzen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gelukkig deelt ze alleen de achternaam zover ik weet..
[..]
Nee daar heeft mijn vader dezelfde achternaam en ik dus ook..
Moeders: de Jonge
Vader: de Jong
Vonden ze grappig ofzo..
Wat heeft dat met jouw jja maar ik mag het grote Ajax nergens op wijzen boehoe te maken?quote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha begin over Calimero wanneer je harde kern de handdoek werpt na 0-3
Ajacieden piepen daar niet over hoor, maar dat weet je stiekum ook wel ouwe boefquote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha begin over Calimero wanneer je harde kern de handdoek werpt na 0-3
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen johquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw jja maar ik mag het grote Ajax nergens op wijzen boehoe te maken?
altijdquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niet of ik deze club nog serieus kan nemen
Weet ik ook niet vriendquote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
Maar wie dan als TD, mocht die Duitser ontslagen worden?
Heeft @KingRoland dit gezien?quote:Op zondag 24 september 2023 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een tik met de wapenstok van de me gehad.
Moet ik mij schamen?
Ik heb wel echt hard moeten rennen
ik zou na 100+jaar niet eens vergelijken, toch ben je hierquote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen joh
Ik verwonder me juist dat je op zo'n dag nog Calimero komt doenquote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |