het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenquote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En toch, de laatste keer dat er supporters door de linies braken om het bestuur te gaan lynchen? Volgens mij bij feyenoord een jaar of 10 geleden.
open een aapet topic zou ik zeggen, das verder geen Amsterdams probleem (wat sommigen wel willen duidelijk maken)quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat het in het voetbal een probleem is en in andere sporten niet.
Nee dat ging vorige keer fout omdat ie Koeman wilde micromanagen.quote:
2017 heeft de politie nog met getrokken wapens het maasgebouw verdedigd.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En toch, de laatste keer dat er supporters door de linies braken om het bestuur te gaan lynchen? Volgens mij bij feyenoord een jaar of 10 geleden.
Kuipquote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
psv? Pec was in de kuijp. Toekomst? Iets specifieker aub
Londen is niet amsterdam, of zullen we rome erbij pakken??
Pot verwijt de ketel of bek houden. Kies maar.
Getrokken pistolen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kilo’s boter.quote:Op zondag 24 september 2023 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2017 heeft de politie nog met getrokken wapens het maasgebouw verdedigd.
Dan bouw je toch niets duurzaams op. Juist in de TD rol moet je nu iemand halen die er meerdere jaren zit.quote:Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat helemaal geen gek idee. Wat jij zegt.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
verrotten stadion uit de oudheid. Net zo boeiend.
quote:De periode van ongeveer 750 v.Chr. tot 500 na Christus wordt vaak de klassieke oudheid genoemd. Dit begrip heeft betrekking op de Griekse en Romeinse beschavingen en laat eerdere Mesopotamische en Egyptische beschavingen buiten beschouwing.
Daar heb je ook een punt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan bouw je toch niets duurzaams op. Juist in de TD rol moet je nu iemand halen die er meerdere jaren zit.
De trainer kan prima een tussenpaus zijn.
Zo voelt de kuijp wel. Afgelopen mei voelde het nog alsof het op instorten voelde.quote:
Kuipquote:Op zondag 24 september 2023 21:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zo voelt de kuijp wel. Afgelopen mei voelde het nog alsof het op instorten voelde.
Maar maak je lekker druk op een ui of uij
Daarom van Gaal is trainer. TD kan ik alleen maar denken Overmars een 2e kans te geven.quote:
Hij zegt het echtquote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daarom van Gaal is trainer. TD kan ik alleen maar denken Overmars een 2e kans te geven.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daarom van Gaal is trainer. TD kan ik alleen maar denken Overmars een 2e kans te geven.
2017?quote:Op zondag 24 september 2023 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2017 heeft de politie nog met getrokken wapens het maasgebouw verdedigd.
Is Mislintat al op non-actief?quote:
Jezus overmars, serieus?quote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Weet even geen andere.. en als we weer zolang moeten wachten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |