Ik zou eerder zeggen dat Overmars zelf het begin is van alles.quote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Sinds overmars weg is gegaan begon alles naar de tering te gaan
Een cabaretier zei ooit dat je ze elkaar moet laten afmaken en dat het dan echt niet zo is dat je dan morgen ineens niet naar de dokter kan, je kan hooguit een paar dagen je lege flessen niet inleveren.quote:Op zondag 24 september 2023 21:15 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vraag me af wat dit soort gasten in het dagelijkse leven doen. Leven die zoals in probleemwijken of wat?
En niet zo'n beetje ook. Van een organisatie waarbij regelmatig de knockout fase gehaald kon worden, naar een grote chaos.quote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Sinds overmars weg is gegaan begon alles naar de tering te gaan
We beginnen met het weren van zwarte Northface kleding en bivakmutsen. In bezit van een van deze items? Twee jaar per item. Opgesodemieterd met dat volk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sowieso harde kernen gaan weren. Je houd je maar aan de regels en anders ga je maar ergens anders stoer lopen doen. Geef de F-Side regenboogstoeltjes.
Jij wil echt dat ik nu voorbeelden ga noemen van PSV, PEC met vuurwerk, aanvallen de familieleden op de toekomst, een van die daders die doodleuk in London een journalist mag mishandelen enz enz… Hou op zeg, Ajax maakt er een puinhoop van op supportersgebiedquote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
iedere keer? Kom eens met de lijst?
Er wordt wel eens gezegd dat dat komt omdat voetbal hier de grootste sport is, maar als je in Nieuw Zeeland of Australië bij een Rugbywedstrijd zit dan zie je deze shit echt nauwelijks tot niet.quote:Op zondag 24 september 2023 21:21 schreef Vis1980 het volgende:
Bij elke club zie je ook tijdens een corner een stel zogenaamd volwassen mannen zo hard mogelijk de meest verschrikkelijke dingen roepen en gebaren maken. Zķ woest, zo vol absolute haat, het is echt niet gezond,. En nee, zo zijn ze niet allemaal, maar vaak wordt gedaan of het de jeugd is, maar het begint toch echt bij de keiharde rivaliteit en respectloos gedrag op alles wat daar rond loopt, of het nu spelers zijn of scheidsrechters.
Relaxt guys, het is maar voetbal, ondanks dat het prima is als je spanning voelt, maar eigenlijk slaat het nergens op die haat.
psv? Pec was in de kuijp. Toekomst? Iets specifieker aubquote:Op zondag 24 september 2023 21:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jij wil echt dat ik nu voorbeelden ga noemen van PSV, PEC met vuurwerk, aanvallen de familieleden op de toekomst, een van die daders die doodleuk in London een journalist mag mishandelen enz enz… Hou op zeg, Ajax maakt er een puinhoop van op supportersgebied
Grotendeels eens, vooral met de voorbeeldfunctie van spelers en respect naar scheids. Dat je af en toe het niet eens ben kan gebeuren, maar nu is men het nergens mee eens, doen alsof de anders hen naait, maar op het eerste de beste moment dat ze zelf kunnen naaien zullen ze het meteen doen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat dat komt omdat voetbal hier de grootste sport is, maar als je in Nieuw Zeeland of Australië bij een Rugbywedstrijd zit dan zie je deze shit echt nauwelijks tot niet.
En dat ligt toch echt aan hoe je in de vroegste jeugd met je spelers en hun ouders omgaat. Vorige week was ik nog op een jeugdtoernooi (rugby) waar een ouder kritiek had op de scheids. Niet schreeuwen of schelden, gewoon kritiek. Die kon meteen vertrekken. Geen pardon, weg bij het veld en de volgende keer van het terrein af. En doe je het twee keer kan je kind een andere sport zoeken.
combinatie voetbal en samenleving. Helemaal mee eens. Waarom dat in een Ajax topic besproken moet worden ontgaat me verder ondanks de middag die we achter de rug hebben.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat dat komt omdat voetbal hier de grootste sport is, maar als je in Nieuw Zeeland of Australië bij een Rugbywedstrijd zit dan zie je deze shit echt nauwelijks tot niet.
En dat ligt toch echt aan hoe je in de vroegste jeugd met je spelers en hun ouders omgaat. Vorige week was ik nog op een jeugdtoernooi (rugby) waar een ouder kritiek had op de scheids. Niet schreeuwen of schelden, gewoon kritiek. Die kon meteen vertrekken. Geen pardon, weg bij het veld en de volgende keer van het terrein af. En doe je het twee keer kan je kind een andere sport zoeken.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
psv? Pec was in de kuijp. Toekomst? Iets specifieker aub
Londen is niet amsterdam, of zullen we rome erbij pakken??
Pot verwijt de ketel of bek houden. Kies maar.
Je bent simpelweg gewoon niet op de hoogte, smurf.quote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
psv? Pec was in de kuijp. Toekomst? Iets specifieker aub
Londen is niet amsterdam, of zullen we rome erbij pakken??
Pot verwijt de ketel of bek houden. Kies maar.
En toch, de laatste keer dat er supporters door de linies braken om het bestuur te gaan lynchen? Volgens mij bij feyenoord een jaar of 10 geleden.quote:Op zondag 24 september 2023 21:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Je bent simpelweg gewoon niet op de hoogte, smurf.
goed tegenargument, je bent nog dommer dan ik dachtquote:Op zondag 24 september 2023 21:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Je bent simpelweg gewoon niet op de hoogte, smurf.
Omdat het in het voetbal een probleem is en in andere sporten niet.quote:Op zondag 24 september 2023 21:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
combinatie voetbal en samenleving. Helemaal mee eens. Waarom dat in een Ajax topic besproken moet worden ontgaat me verder ondanks de middag die we achter de rug hebben.
Gasten zoals jij zijn een onderdeel van het probleem.quote:Op zondag 24 september 2023 21:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jij wil echt dat ik nu voorbeelden ga noemen van PSV, PEC met vuurwerk, aanvallen de familieleden op de toekomst, een van die daders die doodleuk in London een journalist mag mishandelen enz enz… Hou op zeg, Ajax maakt er een puinhoop van op supportersgebied
Met gerichte pistolen.. anyway het is gewoon een bende in Nederland qua supporters.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En toch, de laatste keer dat er supporters door de linies braken om het bestuur te gaan lynchen? Volgens mij bij feyenoord een jaar of 10 geleden.
Nee vanmiddag om 16.30quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En toch, de laatste keer dat er supporters door de linies braken om het bestuur te gaan lynchen? Volgens mij bij feyenoord een jaar of 10 geleden.
Ja dat vind ik ook wel het meest schandalige. Bij welke club dat ook is. Bussen opwachten ook, pleur gewoon op, wie de fuck denken ze wel niet wie ze zijn? Maar inderdaad, wat de fuck was die groep van plan?quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenquote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leeft Beenhakker nog?quote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nu de dagen van Sven wel geteld lijken, wie zien jullie als nieuwe TD? Ik kan me haast niet meer voorstellen dat men nu weer voor een buitenlander gaat, maar wie dan wel? Na Kroes misschien ook Huiberts wegkapen bij AZ of zijn er nog andere opties in jullie ogen?
Bus opwachten is in ieder geval nog geweldloos. Dat was dit niet. Schandalige actie.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel het meest schandalige. Bij welke club dat ook is. Bussen opwachten ook, pleur gewoon op, wie de fuck denken ze wel niet wie ze zijn? Maar inderdaad, wat de fuck was die groep van plan?
Van Gaal als TD?quote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nu de dagen van Sven wel geteld lijken, wie zien jullie als nieuwe TD? Ik kan me haast niet meer voorstellen dat men nu weer voor een buitenlander gaat, maar wie dan wel? Na Kroes misschien ook Huiberts wegkapen bij AZ of zijn er nog andere opties in jullie ogen?
In Antwerpen schijnt nog een echte ajacied te zitten. Aldus de F-side. Wat ook heel veel over die mensen zegt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nee hoor, ik ben dan ook echt de eerste die harde woorden spreekt, tot irritaties aan toe in het Feyenoord-topic. Welke supporters dit ook doen, het is bijzonder kinderachtig en getuigd van enorme domheid.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenfeyenoorders vergeten hun hele historie wel door het drama momenteel in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |