Toch zijn de clubs waar het het ergste is wel allemaal al jaren dezelfde. En de clubs doen er niks aan.quote:Op zondag 24 september 2023 21:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waarom kwam die netten ook alweer, Oh ja Feyenoord liet zich verrassen door hun eigen fans.
Die hele discussie over waar het erger is, is gewoon een debiele.
Het is in Nederland al jaren gezeik met beroeps relschoppers.
is ook niet iets waar ik op val idd. Maar mocht ik moeten kiezen kies ik eerder voor sjakie dan voor de kuijp (of je moeder, maar he, smaken verschillen he)quote:Op zondag 24 september 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee maar wel een gedrocht uit de jaren 30
Klopt, dat zie je bij echt elke clubquote:Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En de inmenging van de georganiseerde misdaad in de maatschappij als geheel.
ja hoe wil je dat veranderen dan?quote:Op zondag 24 september 2023 21:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed om dat eens te veranderen dan. Want het slaat nergens op.
Los daarvan is het bij Ajax wel al heel lang een probleem dat benoemd wordt.
Sinds ik Ajax volg wel ja.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Dit is de ergste crisis die ajax ooit heeft gehad
Ze zijn ooit geschorst geweest van Europees voetbal door een staaf, was ook wel een crisis. Daarnaast, Martin Jol....quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Dit is de ergste crisis die ajax ooit heeft gehad
Uiteindelijk komt het door Klaassen die als een stervende zwaan neerviel alsof die werd geraakt door een baksteen. Door zijn neppe gejank werden deze maatregelen in het leven geroepen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waarom kwam die netten ook alweer, Oh ja Feyenoord liet zich verrassen door hun eigen fans.
Die hele discussie over waar het erger is, is gewoon een debiele.
Het is in Nederland al jaren gezeik met beroeps relschoppers.
Haal een bult sterke kerels die het duel niet schuwen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik Ajax volg wel ja.
Hoe gaan we dit oplossen Roland?
Hoewel ik geen Roland heet, denk ik dat men gewoon een IQ-test moet afnemen, voordat men binnen mag komen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte zero tolerance. Veel eerder stadionverbod uitdelen en langer.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja hoe wil je dat veranderen dan?
Complete schoonmaak, rvc eruit is een begin. Gaat even duren maar dat lijkt mij een goede start.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
In zoutzuurquote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
hier kan ik me wel in vinden. Stadionverboden harder en langer en vooral beter handhaven. Wel als het echt terecht is.quote:Op zondag 24 september 2023 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echte zero tolerance. Veel eerder stadionverbod uitdelen en langer.
Maatregelen waardoor mensen met een verbod ook niet meer het stadion in komen. Kaarten op naam en identificatie, om eens te beginnen.
Maar ook al in het jeugdvoetbal veel harder zijn tegen ouders en spelers die zich misdragen. Echt niet normaal wat daar langs en op het veld gebeurt.
Sowieso harde kernen gaan weren. Je houd je maar aan de regels en anders ga je maar ergens anders stoer lopen doen. Geef de F-Side regenboogstoeltjes.quote:Op zondag 24 september 2023 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maatregelen waardoor mensen met een verbod ook niet meer het stadion in komen. Kaarten op naam en identificatie, om eens te beginnen.
Maar ook al in het jeugdvoetbal veel harder zijn tegen ouders en spelers die zich misdragen. Echt niet normaal wat daar langs en op het veld gebeurt.
Ja die wond bevestigde echt niks idd. Vooral de schuld aan Klaassen gevenquote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het door Klaassen die als een stervende zwaan neerviel alsof die werd geraakt door een baksteen. Door zijn neppe gejank werden deze maatregelen in het leven geroepen.
Feyenoord - Sparta.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Zoon_John het volgende:
Wat gaat eigenlijk 'De Klassieker' worden, wanneer Ajax in de keukenkampioendivisie zit?
hier kan ik me wel in vinden. Stadionverboden harder en langer en vooral beter handhaven. Wel als het echt terecht is.quote:Op zondag 24 september 2023 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren, maar dat weet je zelf ook wel domme trolquote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Zoon_John het volgende:
Wat gaat eigenlijk 'De Klassieker' worden, wanneer Ajax in de keukenkampioendivisie zit?
Vraag me af wat dit soort gasten in het dagelijkse leven doen. Leven die zoals in probleemwijken of wat?quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sowieso harde kernen gaan weren. Je houd je maar aan de regels en anders ga je maar ergens anders stoer lopen doen. Geef de F-Side regenboogstoeltjes.
Zitten gasten tussen uit alle lagen van de samenleving...quote:Op zondag 24 september 2023 21:15 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vraag me af wat dit soort gasten in het dagelijkse leven doen. Leven die zoals in probleemwijken of wat?
Moest ie maar niet zijn piemel laten zien. Daarnaast, heeft ie ook weinig op papier gezet.quote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Sinds overmars weg is gegaan begon alles naar de tering te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |