quote:
YuppTV dus.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:38 schreef borisz het volgende:
Lijstje TV-boeren wel bijgewerkt. Voor NL nog altijd TBC https://www.cricketworldcup.com/official-broadcasters
Morgen dus oefenen tegen Australië.
Voorheen wel vaker coverage op Ziggo gehad, hoop deze keer weer!quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
YuppTV dus.![]()
Voorlopig regent het in Thiruvananthapuram
Sportscafe Leidsepleinquote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:38 schreef Unquote het volgende:
Ik zit die herhaling nog terug te kijken aangezien ik de wedstrijd maar half kon volgen tussen het werken door vandaag, maar wat een onvoorstelbare afgang voor Engeland. Zo slecht bij het bowlen, EEN, ja echt EEN wicket in de hele innings.
Iemand nog een tip waar je morgen de wedstrijd kan kijken met anderen? Een sportkroeg die vroeg open gaat?
beetje uit de richting voor mij helaas, ik ga zo naar Eindhoven daar gaat een kroeg om 1 uur open.quote:
Lang geleden studeerde ik aan een universiteit in Londen. Op een middag werd er in de grootste bar op campus een cricketwedstrijd tussen India en Pakistan vertoond. De sfeer werd op een gegeven moment zo grimmig dat campus security erbij moest komen om bepaalde studenten uit elkaar te halen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:55 schreef Unquote het volgende:
dat er bij voetbal onaardigheden gebeuren in de kroeg oke, maar ik had serieus gezeik met een Brit over cricket in de kroeg vandaag. Pfff
WK-veldrijden in 2000 in St-Michielsgestel. Zelden zoveel vijandigheid als bij de Belgische supporters tegen gekomen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:50 schreef bartrid het volgende:
Ik was in 2019 bij 1 van de world cup wedstrijden tussen Pakistan en Afghanistan, dat was erg grimmig, met stoeltjes die heen en weer vlogen en zo.
https://www.skysports.com(...)icket-world-cup-game
Dat van Beek er niet bij is helpt ook niet, dan kan je echt zo 2/3 wickets extra opschrijven voor Oranje en dan kan je die score laag houden en misschien wat uithalen aan bat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:11 schreef BobW het volgende:
Helaas. Twee keer geen hele slechte uitslag, maar voor een overwinning mogen er geen fouten worden gemaakt en moet het ook nog eens mee zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |