Naja het is niet onmogelijk natuurlijk moet iemand wel eerst effe die verdediging op orde krijgenquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 18:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja het is niet onmogelijk natuurlijk moet iemand wel eerst effe die verdediging op orde krijgen
"Meest grote"quote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
In m'n hele leven dat ik Ajax volg moet dit wel het meest grote dieptepunt zijn. Ik kan oprecht niks zieligers bedenken.
Dit is niet leuk.
Zag wat whatsapp berichten op X maar ik wacht nog betere bronnen dan wat screenshotsquote:Op zondag 24 september 2023 18:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik geloof dit best, maar zie graag een bronnetje
De bal is rond dit dat sus zo.quote:Op zondag 24 september 2023 18:19 schreef Malavita het volgende:
[..]nee het is ook niet onmogelijk dat ik morgen 2 miljoen op mijn bankrekening heb.
Mogelijk of onmogelijk is niet eens het punt. Dat de kans voor Ajax ontstaat om dit te herstellen op een later tijdstip door misdragingen van de eigen supporters is gewoon niet goed.quote:Op zondag 24 september 2023 18:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja het is niet onmogelijk natuurlijk moet iemand wel eerst effe die verdediging op orde krijgen
Verstandig denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 18:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag wat whatsapp berichten op X maar ik wacht nog betere bronnen dan wat screenshots
3 punten extra aftrek lijkt mij wel op zijn plaatsquote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
Ik kan niet tegen mijn verlies dus saboteer ik maar de wedstrijd![]()
Journalist van de NRC
[ twitter ]
eens. Als het thuispubliek zich misdraagd moet de thuisclub de sjaak zijn. Sowieso reglementaire nederlaag.quote:Op zondag 24 september 2023 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mogelijk of onmogelijk is niet eens het punt. Dat de kans voor Ajax ontstaat om dit te herstellen op een later tijdstip door misdragingen van de eigen supporters is gewoon niet goed.
Het is als een bokser die in de touwen ligt en die dan een week later pas verder hoeft te vechten. Slaat nergens op. Reglementair verlies en 3 punten aftrek zou de juiste straf zijn.
Hans Kraay Jr komt eigenlijk het beste tot zijn recht bij de Keukenkampioendivisie (dat kijk ik namelijk niet)quote:
Hans Kraay moet gewoon gesaneerd worden van de tv.quote:Op zondag 24 september 2023 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hans Kraay Jr komt eigenlijk het beste tot zijn recht bij de Keukenkampioendivisie (dat kijk ik namelijk niet)
Hier is dan ook een half jaar voor gewaarschuwdquote:Op zondag 24 september 2023 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mogelijk of onmogelijk is niet eens het punt. Dat de kans voor Ajax ontstaat om dit te herstellen op een later tijdstip door misdragingen van de eigen supporters is gewoon niet goed.
Het is als een bokser die in de touwen ligt en die dan een week later pas verder hoeft te vechten. Slaat nergens op. Reglementair verlies en 3 punten aftrek zou de juiste straf zijn.
Uitspelen in een lege Arena, 3 puntne extra aftrek.quote:Op zondag 24 september 2023 18:27 schreef Malavita het volgende:
[..]
eens. Als het thuispubliek zich misdraagd moet de thuisclub de sjaak zijn. Sowieso reglementaire nederlaag.
Ipv treinen naar Polen , losersvluchten naar Almere, IJmuiden en Volendam.quote:Op zondag 24 september 2023 18:28 schreef aTypisch het volgende:
En een verplichte cursus omgaan met verlies, ook voor dit topic.
Ajaxgod, losersclubgneot
Dit hebben 'we' te danken aan alle downies die voor 'strenger straffen' zijnquote:Op zondag 24 september 2023 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier is dan ook een half jaar voor gewaarschuwd
Laten we hopen dat dit dan de reden is om de straffen te verhogen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier is dan ook een half jaar voor gewaarschuwd
je zou maar een profvoetballer zijn met een miljoenensalaris die zo een klein pikkie heeft en deze foto post.quote:Op zondag 24 september 2023 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je zou als volwassen man maar vuurwerk op het veld gooien omdat je club verliest!
Ik weet het nog steeds geen ''echt'' bewijs maar Humberto Tan meld het nu ookquote:
@Caland wat verdien jij?quote:Op zondag 24 september 2023 18:31 schreef Malavita het volgende:
[..]
je zou maar een profvoetballer zijn met een miljoenensalaris die zo een klein pikkie heeft en deze foto post.
Zelfde niveau als een hooligan zonder baan idd.
ja of gewoon lekker latenz standaard 0-3 en de 3 punten aftrek. Niemand die zit te wachten op een wedatrijd in de ochtend zonder publiek.quote:Op zondag 24 september 2023 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uitspelen in een lege Arena, 3 puntne extra aftrek.
Er wordt gewoon veel te veel getolereerd. Straffen moeten juist omhoog. Door jouw supporters gestaakt? 3 punten aftrek en 5 thuiswedstrijden zonder publiek.quote:Op zondag 24 september 2023 18:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit hebben 'we' te danken aan alle downies die voor 'strenger straffen' zijn
Die krijgt geen bijstand? Dat verbaast me.quote:Op zondag 24 september 2023 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Caland wat verdien jij?
Dat strenger straffen komt niks van terecht.quote:Op zondag 24 september 2023 18:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Boeiend, je moet dat kutpubliek niet belonen door nu 0-3 te laten staan.quote:Op zondag 24 september 2023 18:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja of gewoon lekker latenz standaard 0-3 en de 3 punten aftrek. Niemand die zit te wachten op een wedatrijd in de ochtend zonder publiek.
Eens met Slot. Ajax was kansloos en lag in de touwen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds geen ''echt'' bewijs maar Humberto Tan meld het nu ook
[ twitter ]
Op basis van welke regel?quote:Op zondag 24 september 2023 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uitspelen in een lege Arena, 3 puntne extra aftrek.
En jij wil hier bovenop nog strenger straffenquote:Op zondag 24 september 2023 18:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook de minst slechte oplossingquote:Andere optie
De KNVB kan er ook voor kiezen om de huidige tussenstand van 0-3 als eindstand te nemen. Dat heeft in ieder geval de voorkeur van Arne Slot. De laatste (en meest onwaarschijnlijke optie) is om het duel in zijn geheel over te spelen.
Lijkt me voor iedereen het beste ja.quote:Op zondag 24 september 2023 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook de minst slechte oplossing
Wel walgelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan krijgen die tokkies dus wat ze willenquote:Op zondag 24 september 2023 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zet de deur natuurlijk wagenwijd open voor sabotage. Je moet niet de macht geven aan idioten.quote:Op zondag 24 september 2023 18:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er wordt gewoon veel te veel getolereerd. Straffen moeten juist omhoog. Door jouw supporters gestaakt? 3 punten aftrek en 5 thuiswedstrijden zonder publiek.
Flikker maar op met al die lui die het al decennia verzieken voor mensen die gewoon naar sport willen gaan kijken. Achterlijke randdebielen. Neem eens een voorbeeld aan zowat letterlijk elke andere sport.
als ik er maar niet bij ben, alles primaquote:Op zondag 24 september 2023 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend, je moet dat kutpubliek niet belonen door nu 0-3 te laten staan.
Gewoon uitspelen (en evt punten in aftrek)
Wat is het alternatief?quote:Op zondag 24 september 2023 18:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zet de deur natuurlijk wagenwijd open voor sabotage. Je moet niet de macht geven aan idioten.
Als t binnen 3 dagen uitgespeeld wordt krijg je je geld. Anders void/geld terugquote:Op zondag 24 september 2023 18:32 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity wat gebeurt er als je geld hebt gezet op winst feyenoord?
Maar wat is het alternatief? Ergens in november het laatste half uur uitspelen? Dat is ook competitievervalsing. Nog los van de beveiligingsnachtmerrie.quote:Op zondag 24 september 2023 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan krijgen die tokkies dus wat ze willen
Weet ik ook niet, het voelt gewoon heel onrechtvaardig om die debielen hun zin te geven.quote:Op zondag 24 september 2023 18:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wat is het alternatief? Ergens in november het laatste half uur uitspelen? Dat is ook competitievervalsing. Nog los van de beveiligingsnachtmerrie.
Stadionverboden, vakken leeglaten.quote:Op zondag 24 september 2023 18:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat is het alternatief?
quote:Op zondag 24 september 2023 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
''Nee''quote:Op zondag 24 september 2023 18:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lijkt me voor iedereen het beste ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |