Thomas De Gendt 3e in de Giroquote:Op dinsdag 26 september 2023 16:07 schreef Remco het volgende:
Johnny in het prikkeldraad, stratenmaker Liewue Westra en held in bange wiellerdagen Robbie Ruigh. Heb zelfs nog een vacansoleil wielrenoutfit.
Mooie lijstje.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:20 schreef AllesKaputt het volgende:
Trobbie Baksel in de regen van Kuurne-Brussel-Kuurne.
De brandschone Ezequiel Mosquera.
De nog schonere Riccardo Riccò.
Björn 'Druivenkoers' Leukemans.
Ach, ach, ach.
Bijzondere keuze. Volgens mij gaat dat nooit werken met Pietertje.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Rosanne Hertzberger op de lijst van Omtzigt.
Nare nare populistische vrouw.
Van hetzelfde laken een pak inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:18 schreef Szura het volgende:
De vorige NRC-columnist in de Kamer was ook al zo’n succes, Zihni Ozduk
Of Thierry Baudetquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:18 schreef Szura het volgende:
De vorige NRC-columnist in de Kamer was ook al zo’n succes, Zihni Ozduk
De accountancy!quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vacansoleil is wel echt een ploeg om nooit te vergeten, wat een boevenbende. Wat doet Daan Luickx tegenwoordig eigenlijk?
https://www.hlaccountants.nl/team/daan-luijkxquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vacansoleil is wel echt een ploeg om nooit te vergeten, wat een boevenbende. Wat doet Daan Luickx tegenwoordig eigenlijk?
En nu de Balkan-maffia achter zich aan?quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:03 schreef TheArt het volgende:
De nieuwste natte wind gaat vreemd is uit
[ twitter ]
Broeder Dieleman is iets op het spoorquote:
Context?quote:
Steijn de volgende?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Er is weer een nieuwe Ach, Ajax uit!
Wel twee hele dagen vol weten te houden dat hij echt niet ging vertrekken
Die willen ze de kans geven tot we overal zijn uitgeschakeld. Dacht ik te lezen.quote:
Zo lang duurt dat niet meer toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Die willen ze de kans geven tot we overal zijn uitgeschakeld. Dacht ik te lezen.
Wedstrijdje of 5.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat niet meer toch?
Het komt goed, Maurice gaat alles op alles zetten op het feit dat hij vanaf nu alles moet winnen!quote:Op donderdag 28 september 2023 10:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Die willen ze de kans geven tot we overal zijn uitgeschakeld. Dacht ik te lezen.
Aangezien jij TWOD heel saai vond zal je dit ook wel saai vinden.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:06 schreef Mansjester het volgende:
Toch maar kaartje voor de National gekocht. Alle het een kutconcert is weet ik je te vinden @:Rellende_Rotscholier
De NOS gaat al uit van 3 trainers die na dit weekend de laan uit moeten.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:43 schreef Marcoss het volgende:
Als zaterdag niet wordt gewonnen, is het met Steijn ook wel klaar waarschijnlijk
Haha dat heb je goed onthouden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik TWOD vorig jaar op DTRH zag en ik dat een stuk beter vond, dus ik heb m'n mening wel een beetje veranderd.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aangezien jij TWOD heel saai vond zal je dit ook wel saai vinden.
Dus de NOS gaat een artikel maken over het feit dat het een record zou zijn als dit weekend 3 clubs eventueel zouden verliezen en daarna eventueel de trainer wordt ontslagen?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
De NOS gaat al uit van 3 trainers die na dit weekend de laan uit moeten.
https://nos.nl/artikel/24(...)-zou-een-record-zijn
En dat van ons belastinggeld!quote:Op donderdag 28 september 2023 14:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus de NOS gaat een artikel maken over het feit dat het een record zou zijn als dit weekend 3 clubs eventueel zouden verliezen en daarna eventueel de trainer wordt ontslagen?
Juist ja
Het ligt niet aan Maurice, het is dat teringwijf van Boulahrouz.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het komt goed, Maurice gaat alles op alles zetten op het feit dat hij vanaf nu alles moet winnen!
quote:Op donderdag 28 september 2023 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
De NOS gaat al uit van 3 trainers die na dit weekend de laan uit moeten.
https://nos.nl/artikel/24(...)-zou-een-record-zijn
quote:Onderstaand artikel hebben we vandaag gepubliceerd, we staan niet achter de inhoud van het verhaal en lichten het daarom niet uit. Het verhaal is te suggestief en daarom niet langer te lezen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |