En de T zag dat het goed was.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het krediet dat Maurice Steijn bij de media heeft, ondanks een 16e plek. Onze sportjournalistiek kunnen we echt onmogelijk meer serieus nemen.
Raymond Kerckhoffs van fusieflits komt daar ook geheel toevallig vandaan.quote:
De puinhopen van Monchi zijn er nog steeds, ook al is de bald fraud naar Villa.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:alaphilippe_ en ik hopen dat het zeer onsympathieke Sevilla gaat degraderen.
En nu is dus de 'Ach, Sjors Ultee' uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig keert Henk (die theatraal het stadion verliet omdat hij werd toegezongen vorige week, en nu ook afzegde voor Goedemorgen Eredivisie want hij wilde de aandacht niet op zijn persoon) weer terug vermoedelijk bij Cambuur!
Nee, alle moslims moeten dood en je MOET een kant kiezen in dit conflict!quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heb ik wat gemist of is het misdadig om de ontwikkelingshulp aan Palestijnen stop te zetten?
Hijs jij de vlag voor Israël, DeeBee?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, alle moslims moeten dood en je MOET een kant kiezen in dit conflict!
Arme @:Momo probeert NWS nog te redden met nuance, maar het is dweilen met de kraan open
Ik zou de witte vlag willen hijsen voor al deze ellendequote:Op maandag 9 oktober 2023 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hijs jij de vlag voor Israël, DeeBee?
Of Israël moet de Gazastrook veranderen in een parkeerplaats of je bent pro terrorisme!quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, alle moslims moeten dood en je MOET een kant kiezen in dit conflict!
Arme @:Momo probeert NWS nog te redden met nuance, maar het is dweilen met de kraan open
Onze maatschappelijke discussie is gewoon het lezersforum van De Telegraaf. We verdienen niet beter, bestevaer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zou de witte vlag willen hijsen voor al deze ellende
Je moet kiezen, maxi. KIES!quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word vooral doodmoe van iedereen die daar maar een mening over meent te moeten hebben, niet geremd door enige kennis van zaken of vorm van intelligentie.
'Het is niet zo zwart/wit. Hieronder legt Henk het haarfijn uit. DraAdje'.
Rot op.
Pietje heeft het conflict allang weer opgelost ook!quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word vooral doodmoe van iedereen die daar maar een mening over meent te moeten hebben, niet geremd door enige kennis van zaken of vorm van intelligentie.
'Het is niet zo zwart/wit. Hieronder legt Henk het haarfijn uit. DraAdje'.
Rot op.
Nazi's everywhere.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet kiezen, maxi. KIES!
Links of rechts. Als je links bent ben je een nazi! Rechts ben je ook een nazi!
Rutte die fatsoenlijker is dan de Duitsers, dat we dit nog mogen meemaken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heb ik wat gemist of is het misdadig om de ontwikkelingshulp aan Palestijnen stop te zetten?
Aan de mensheid zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben echt benieuwd waar de mensheid straks aan vergaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |