Ik heb nog nooit zo'n slecht Ajax gezien makker. Sterkte ermee.quote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
In m'n hele leven dat ik Ajax volg moet dit wel het meest grote dieptepunt zijn. Ik kan oprecht niks zieligers bedenken.
Dit is niet leuk.
Voortaan je schijnheilige bek dus houden over andere clubs.quote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
In m'n hele leven dat ik Ajax volg moet dit wel het meest grote dieptepunt zijn. Ik kan oprecht niks zieligers bedenken.
Dit is niet leuk.
Waar lees je dat dat?quote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Schietpartij buiten stadion lees ik net.
Vuurwerk op het veld gooien in de bekerfinale tegen PEC Zwolle (5-1) of all places was toch wel een stuk chananter dan dit.quote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet leuk.
Dit is echt bizar... fucking twee seizoenen en wat in jaren is opgebouwd heel de club naar de tyfus.quote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet leuk.
Nogmaals, dit zijn geen batterijenquote:Op zondag 24 september 2023 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voortaan je schijnheilige bek dus houden over andere clubs.
Bedankt
Dan heb je wel heel weinig meegemaakt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet leuk.
Ik wacht nog op Jack.quote:Op zondag 24 september 2023 16:12 schreef TLC het volgende:
Als Beau van Erven Dorens het stadion verlaat dan weet je pas echt dat je het te bont gemaakt hebt
Dat weet je niet, dit zag je van mijlen ver aan komen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax is wel klaar voor dit seizoen, op alle fronten.
Echt hè. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een treurnis. De hele club is gewoon gedecimeerd.quote:Op zondag 24 september 2023 16:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dit is echt bizar... fucking twee seizoenen en wat in jaren is opgebouwd heel de club naar de tyfus.
Blijf vooral in je roze wereldje leven.quote:Op zondag 24 september 2023 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, dit zag je van mijlen ver aan komen.
Ik heb liever vuurwerk op mijn koppie.quote:Op zondag 24 september 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals, dit zijn geen batterijen
Je vergelijking is zo krom als je hoofd
Zijn graf in, feelsbadman...quote:Op zondag 24 september 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tijd dat Louis gaat afdalen.
Met jouw hoofd maakt dat allemaal niet meer zoveel uit inderdaadquote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb liever vuurwerk op mijn koppie.
Wat laat jij je kennen zeg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jouw hoofd maakt dat allemaal niet meer zoveel uit inderdaad
Graag even bron als je zoiets meldt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Diverse schietpartijen bij het stadion.
Jouw bron weer zekerquote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Diverse schietpartijen bij het stadion.
Jij grijpt dit aan om het gedrag van jouw volk goed te pratenquote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat laat jij je kennen zeg.je kan zo een F side truitje aandoen.
Gelulquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen bron voor te hebben, dat is zo
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.quote:Op zondag 24 september 2023 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer pakken ze F-Side eens aan? Echt compleet infantiel volk, dan maar gewoon dagjespubliek daar.
daar is wel een bron voor nodig als je dit soort singen vermeldquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)naar-zichzelf-kijkenquote:Het verlies tegen PSV in de finale van de KNVB-beker viel Erik ten Hag zwaar. De Ajax-trainer meende dat zijn team niet alleen van PSV had verloren, maar van hogere machten en krachten.
"topcriminelen"quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.
net als bij elke grote club iddquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.
Je denkt heel erg in hokjes. Ik heb het nergens over volken gehad vriendquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij grijpt dit aan om het gedrag van jouw volk goed te praten
Ik weet het, je zal een brede aanpak moeten opzetten. Gemeente, justitie, Ajax.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bronnen worden toch niet serieus genomen, dus waarom zou ik dat vermelden.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
daar is wel een bron voor nodig als je dit soort singen vermeld
illegaal?quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
"topcriminelen"
Niveautje illegale kaartenhandel SVEN CBS
Ajax wordt geen kampioen. Daar hoef je geen bron voor te hebben, dat is zoquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |