En dat mag je Steijn aanrekenen dus die mag ook zijn conclusies trekken en oprottenquote:Op zondag 24 september 2023 15:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja goed, wellicht kunnen ze wel wat. Maar het zijn geen jongens die een verdediging op sleeptouw kunnen nemen of aanvoeren. En dat is vooral wat er heel erg mist op dit moment. Het staat helemaal niet goed.
Deed Lambiek vroeger ook met oa Van Nistelrooy en Pierre van Hooijdonk .quote:Op zondag 24 september 2023 15:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En daarom geeft je een passant td met criminele praktijken de sleutel van de voordeur, tuinhuis, brandkluis en zelfs de koffiekast?
NEINquote:Op zondag 24 september 2023 15:56 schreef BobW het volgende:
Steijn beetje zielig door expres de aankopen te wisselen.
Steijn OUT
Steijn probeert een ploeg op te stellen die dezelfde taal verstaat als ik het zo zie. Hij begint gewoon zijn eigen revolutie tegen zijn TDquote:Op zondag 24 september 2023 15:56 schreef BobW het volgende:
Steijn OUT
Dit is het verkeerde topic daarvoor..quote:
Ja leverde gelijk in bij Minteh bij zijn eerste balcontact.quote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Salah-Edine is een echte strijder.
Er lopen er twee die geen eens Engels verstaan, dat is toch te triest voor woordenquote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Steijn probeert een ploeg op te stellen die dezelfde taal verstaat als ik het zo zie. Hij begint gewoon zijn eigen revolutie tegen zijn TD
Zeg heeft Onlo Jr. Tegen jong AZ die penal nu gemaakt ofniquote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja leverde gelijk in bij Minteh bij zijn eerste balcontact.
Wat een god
Doen alsof ze gepresteerd hebbenquote:Op zondag 24 september 2023 15:56 schreef BobW het volgende:
Steijn OUT
Jazekerquote:Op zondag 24 september 2023 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg heeft Onlo Jr. Tegen jong AZ die penal nu gemaakt ofni
Sven dus voor niks miljoenen uitgegeven.quote:Op zondag 24 september 2023 16:05 schreef freaky40 het volgende:
Vos en Hato doen het weer uitstekend.
Wel het risico dat er nu niet de juiste conclusies worden getrokken.quote:Op zondag 24 september 2023 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gelukkig neemt Feyenoord gas terug anders stond je echt nog meer voor lul.
Denk dat het meerendeel gewoon bier gaat halen/pissen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Ja lekker vertrekken uit het stadion, dan ben je pas een succes supporter. Wat een idioten
Je ziet het vaak al hoe ze een bal aannemen , laat staan passen .quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik dacht echt na donderdag dat ik gelijk dat het tijd nodig had.
En ja aanvallend ging het weer beter (Naja tot de 0-3 dan).
Maar de meeste aankopen zakken echt door het ijs.
Ik was ook weg gelopen.. niet vanwege het voetbal maar het gedrag van mede supporters.quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Ja lekker vertrekken uit het stadion, dan ben je pas een succes supporter. Wat een idioten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |