SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorgen dat je ten allen tijde minimaal 4 man achter de bal hebt, om maar eens wat te noemen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:11 schreef xminator het volgende: [..] Wat kan hij eraan doen met zo een slechte selectie spelers en slechte supporters?
Dat jaquote:Op zondag 24 september 2023 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zorgen dat je ten allen tijde minimaal 4 man achter de bal hebt, om maar eens wat te noemen.
Wat zou een andere trainer dan anders doen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zijn pakkie aan? Hij zet de tactiek binnen de lijnen uit.
Na die 0-3 is het helemaal ingestort..quote:Op zondag 24 september 2023 15:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je thuis na 30 minuten achter staat met 3-0 dan moet je afvragen of je wel de juiste persoon hebt aangesteld en spelers hebt gehaald. Stein is Ajax onwaardig en veel van die nieuwe spelers ook. Keihard ingrijpen meteen. Sven ook oprotten.
Het is misschien niet Steijn zijn selectie, het is wel zijn tactiek wat er hier gespeeld wordt.quote:Op zondag 24 september 2023 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ja
Als je dat er nou nog steeds niet hebt ingekregen dan mag je wel weg
Dat zou me nog meevallenquote:Op zondag 24 september 2023 15:13 schreef DaveDave09 het volgende:
Het moet 0-6 worden voor de grootste thuis nederlaag. Kunnen we dit halen? 🙃
4 man achter de bal houden, zoals ik al zei.quote:Op zondag 24 september 2023 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat zou een andere trainer dan anders doen.
Dat is alleen voor paupers.quote:Op zondag 24 september 2023 15:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
Euh de Jonge wtf doe jij in het stadion. Iets met verboden voor Feyenoord supporters..
Maar al die jongens achterin spelen daar wss 10+ jaar, dan weet je toch dat je gvd niet allemaal naar voren kunnen gaan?quote:Op zondag 24 september 2023 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is misschien niet Steijn zijn selectie, het is wel zijn tactiek wat er hier gespeeld wordt.
De basis principes heeft hij er niet eens in gekregen dus is het einde oefening voor Steijn.
Ja. Dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op zondag 24 september 2023 15:13 schreef DaveDave09 het volgende:
Het moet 0-6 worden voor de grootste thuis nederlaag. Kunnen we dit halen? 🙃
Tenzij je instructies krijgt om zo hoog te staan, van de trainer.quote:Op zondag 24 september 2023 15:16 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Maar al die jongens achterin spelen daar wss 10+ jaar, dan weet je toch dat je gvd niet allemaal naar voren kunnen gaan?
Waren geen Ajacieden hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die jongen die dat vuurwerk heeft gegooid is de beste verdediger van Ajax vandaag.
En wie heeft Steijn de overperformer aangesteld en 110 miljoen uitgegeven voor "dit"?quote:Op zondag 24 september 2023 15:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
4 man achter de bal houden, zoals ik al zei.
Deze selectie mist gewoon de basis principes van aanvallen, verdedigen en samenspelen. Dat is volledig op het conto van Steijn te schrijven, en daar zit gewoon 0 progressie in.
OM was gewoon puur geluk blijkbaar, we krijgen er gemiddeld 3 tegen per wedstrijd, het is genoeg nu.
Advocaatquote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben benieuwd wie de nieuwe trainer van Ajax wordt, waarschijnlijk gaat Maurice Steijn er na vandaag uit.
EtHquote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben benieuwd wie de nieuwe trainer van Ajax wordt, waarschijnlijk gaat Maurice Steijn er na vandaag uit.
Nee hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Oké fairquote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tenzij je instructies krijgt om zo hoog te staan, van de trainer.
Trainert van Osnabruck of Hamburgquote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Van Gaal.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Nee, RvC misschien maar wat moet hij nu als trainer met dit materiaal.quote:
Jij had er de laatste weken toch een hoge pet van op?quote:Op zondag 24 september 2023 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, RvC misschien maar wat moet hij nu als trainer met dit materiaal.
Nee?quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij had er de laatste weken toch een hoge pet van op?
Waarschijnlijk ? Dit is gewoon klaar. Dat kan niet anders.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |