Hier staat de zon nog een goede 2 uur op het raam denk ik. Misschien komt er nog wel een graadje bijquote:
de zon staat er hier volop te brandenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
23
Vergeten alles open te gooien vanochend toen ik weg ging.
Ik heb nu ook wel een beetje last van dat kleine mazzeltje dat ik in de zomer heb, namelijk dat de zon op het warmste moment van de dag niet meer vol op de gevel brandt.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
de zon staat er hier volop te branden
ja dat mazzeltje heb ik dus nietquote:Op woensdag 27 september 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel een beetje last van dat kleine mazzeltje dat ik in de zomer heb, namelijk dat de zon op het warmste moment van de dag niet meer vol op de gevel brandt.
Jij hebt weer mazzel dat het bij jou minder opwarmt in de zomer. Als hier de warmte binnen is, is ie binnen en kan je het vergeten.quote:
de enige reden dat het minder opwarmt hier is als ik de airco aan heb en alles dicht. als ik de gordijnen open houd in de zomer kan ik de 35 aantikkenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt weer mazzel dat het bij jou minder opwarmt in de zomer. Als hier de warmte binnen is, is ie binnen en kan je het vergeten.
Nu ben ik benieuwd hoe dat bij mij zou aflopenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
de enige reden dat het minder opwarmt hier is als ik de airco aan heb en alles dicht. als ik de gordijnen open houd in de zomer kan ik de 35 aantikken
de keuken heb ik geen gordijnen maar man wat een hitte daar. heb toen het zo warm was 2 weken terug maar een oud laken opgehangen aan de verwarmingsbuizen om het wat beter te harden te hebbenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd hoe dat bij mij zou aflopen
Ik gebruik de airco om het onder de 25 te houden, maar het inpandige halletje aan de voorkant is dan al beduidend warmer, en daar staat de zon niet eens op.
Buiten werkt beterquote:Op woensdag 27 september 2023 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
de keuken heb ik geen gordijnen maar man wat een hitte daar. heb toen het zo warm was 2 weken terug maar een oud laken opgehangen aan de verwarmingsbuizen om het wat beter te harden te hebben
ja maar buiten heb ik niks om het aan op te hangenquote:
Aan het kozijn met ducttape.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar buiten heb ik niks om het aan op te hangen
Klinkt als veel te veel moeite voor iets wat niet gegarandeerd blijft hangenquote:
Nou was het 2 weken geleden wel veel moeite, maar in de zomer is het het waardquote:Op woensdag 27 september 2023 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt als veel te veel moeite voor iets wat niet gegarandeerd blijft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |