Past dat wel binnen de budgetcap?quote:Op zondag 24 september 2023 08:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dit wordt veel bodyguards inhuren voor het Autodromo Hermanos Rodriguez
Eerder belachelijk dat dergelijke straffen eventueel worden meegenomen naar een volgende race.quote:Op zondag 24 september 2023 08:18 schreef PS. het volgende:
Hier mag van mij echt wel nader naar gekeken worden, op deze manier je straf ontlopen is echt belachelijk.
Ze gaan wel een reden vinden bij RB om Helmut thuis te kunnen laten.quote:Op zondag 24 september 2023 08:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dit wordt veel bodyguards inhuren voor het Autodromo Hermanos Rodriguez
Ja. En wat nou als je je 5 sec inlost en daarna DNF bent door een crash? Moet dan die 5 sec alsnog een gridpenalty worden omdat je DNF bent?quote:Op zondag 24 september 2023 08:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel ze krijgen nu geen gridstraf volgende race
neequote:Op zondag 24 september 2023 08:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja. En wat nou als je je 5 sec inlost en daarna DNF bent door een crash? Moet dan die 5 sec alsnog een gridpenalty worden omdat je DNF bent?
Ik zie het net in beeld idd.quote:Op zondag 24 september 2023 08:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ferrari nu 18 punten t.o.v. 26 voor RBR
Als Max finished en het blijft zo achter hem is RBR kampioenquote:Op zondag 24 september 2023 08:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ferrari nu 18 punten t.o.v. 26 voor RBR
Max huurt ze in van zijn eigen geldquote:Op zondag 24 september 2023 08:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zolang de bodyguards maar geen gebruik maken van de catering.
Nou nou nou, kan dat wat minderquote:
Okee. Dus nu ook niet.quote:
Neequote:Op zondag 24 september 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou nou nou, kan dat wat minder
No futherquote:Op zondag 24 september 2023 08:25 schreef Nattekat het volgende:
FIA staat echt voor lul als ze dat bestraffen terwijl ze Hamilton lieten gaan.
DIT.....100000%quote:Op zondag 24 september 2023 08:25 schreef Nattekat het volgende:
FIA staat echt voor lul als ze dat bestraffen terwijl ze Hamilton lieten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |