Natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 08:17 schreef wdn het volgende:
godver
"retire the car"
dit was dus allleen voor de penalty
Gewoon in de final lap weer de baan opsturen voor het ererondjequote:Op zondag 24 september 2023 08:17 schreef wdn het volgende:
godver
"retire the car"
Je kunt niet het risico lopen dat hij weer iemand aanrijdt.quote:Op zondag 24 september 2023 08:17 schreef wdn het volgende:
godver Ik ga dood hier van het lachen
"retire the car"
Beste race van het seizoenquote:
Dat verdient ie niet.quote:Op zondag 24 september 2023 08:18 schreef Nizno het volgende:
Had Perez de laatste ronde dan naar buiten gedaan dan kon hij meevieren dat RBR kampioen zou zijn
ga er maar vanuit dat ze dit met de leiding hebben besprokenquote:Op zondag 24 september 2023 08:18 schreef PS. het volgende:
Hier mag van mij echt wel nader naar gekeken worden, op deze manier je straf ontlopen is echt belachelijk.
Kan je met linksvoor rechtsachter aantikken. Gepatenteerde Russell movequote:Op zondag 24 september 2023 08:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je bocht 1 aan de binnenzijde verdedigennooit doen
als het een maas is dan mogen ze die gebruiken, zou ieder ander team die dat ziet ook doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:18 schreef PS. het volgende:
Hier mag van mij echt wel nader naar gekeken worden, op deze manier je straf ontlopen is echt belachelijk.
klopt maar wel goede foto's, PR technischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |