Koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 24 september 2023 07:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hamilton moet eens op een normale manier rijden, zeker tegen z’n teammaat.
quote:Op zondag 24 september 2023 07:40 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zette de deur gewoon open
GMTAquote:Op zondag 24 september 2023 07:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell zette de deur gewoon open!
Moet dat dan?quote:Op zondag 24 september 2023 07:40 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg.
Russell heeft meer dan andermaal aangetoond geen teamspeler te zijn.
En denkt fuck Hamiltonquote:Op zondag 24 september 2023 07:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Logisch. Niet je concurrent. Kost alleen maar tijd.
precies, hoe meer voorsprong Rus kan krijgen hoe beter hij kan pittenquote:Op zondag 24 september 2023 07:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Logisch. Niet je concurrent. Kost alleen maar tijd.
Was ook niet zo superveel, prima beslissing.quote:
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 24 september 2023 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mercedea heeft de Ferrari strategist ingehuurd
Hoeveel zijn je postrechten aldaar je waard?quote:Op zondag 24 september 2023 07:42 schreef Nattekat het volgende:
Ach, heb ik weer een argument als een Reddit kneusje roept dat Hamilton altijd bestraft wordt en Max nooit en dat dat niet eerlijk is.
echt he. Als Russell nu de pit in gaat dan komt ie achter z'n vriend Lewis Hamilton terug op de baan.quote:Op zondag 24 september 2023 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hier blijven jijquote:
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 24 september 2023 07:42 schreef Nattekat het volgende:
Ach, heb ik weer een argument als een Reddit kneusje roept dat Hamilton altijd bestraft wordt en Max nooit en dat dat niet eerlijk is.
Zo erg is het daar nou ook weer nietquote:Op zondag 24 september 2023 07:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn je postrechten aldaar je waard?
Russel krijgt altijd een kut strategie zodra hij een gevaar vormt voor Lewis.quote:Op zondag 24 september 2023 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:
Het is toch ook wel een keer genoeg met die Mexicaanse kneus?quote:Op zondag 24 september 2023 07:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nee, de auto had last van Perrez.
In de garagequote:
Iets met temperament.quote:Op zondag 24 september 2023 07:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
In dat het komt omdat Perez Zuid-Amerikaans is?
We moeten niet hebben dat hij straks voor de zelfverklaarde geit staat natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 07:45 schreef Doevelaer het volgende:
Russell met de sitting duck tactiek
Bijna 8.quote:
Jaquote:Op zondag 24 september 2023 07:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stond daar nou Russell waar Ocon reed
British Bias Lewis Biasquote:Op zondag 24 september 2023 07:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We moeten niet hebben dat hij straks voor de zelfverklaarde geit staat natuurlijk.
Die gaat voor de gratis pitstopquote:
en nu 10quote:
quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gaat voor de gratis pitstop
Al besprokenquote:Op zondag 24 september 2023 07:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De auto had problemen met perez.
had ook niet anders verwacht, daarbij gaat Russell voor een 1 stop dus Max moet welquote:Op zondag 24 september 2023 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gaat voor de gratis pitstop
huh?, dat was ie al?quote:
Gewoon er voorbij.quote:
Daarvoor ook alquote:Op zondag 24 september 2023 07:49 schreef Mothzor het volgende:
Die technical directive lijkt AM toch wel behoorlijk pijn gedaan te hebben. Ze verloren al wat pace, maar nu is het we heel erg.
Idd. Gewoon doen.quote:
Zinkend schip.quote:Op zondag 24 september 2023 07:48 schreef -XOR- het volgende:
RB wel duidelijk bijgehaald door de concurrentie.
Gewoon op het eind op softs knallenquote:Op zondag 24 september 2023 07:50 schreef PzKpfw het volgende:
Mclaren één-stopper en Red Bull twee? Dan wordt het nog wel spannend.
JA FANTASTISCH, 7E PLEK, GEWELDIG!!!quote:
HOE DOET HIJ HET TOCHquote:Op zondag 24 september 2023 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JA FANTASTISCH, 7E PLEK, GEWELDIG!!!
quote:Op zondag 24 september 2023 07:52 schreef Dagoduck het volgende:
12 klanten en een kat in de kroeg.Ontbijtje erbij
Testrondjesquote:Op zondag 24 september 2023 07:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez met 27 rondes achterstand gaat het weer proberen
Winnaarsmentaliteit.quote:Op zondag 24 september 2023 07:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Piastri heeft schijt aan McLaren
Ik moet het met een B'tween Pindakaas doen, de broodjeszaak bezorgt niet zo vroegquote:Op zondag 24 september 2023 07:52 schreef Dagoduck het volgende:
12 klanten en een kat in de kroeg.Ontbijtje erbij
Ja, dat mag of het verstandig is een vraag 2quote:
Nee, je moet 90% van de raceafstand gereden hebben om geklasseerd te wordenquote:Op zondag 24 september 2023 07:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Perez nu finisht wordt hij toch niet eens geklasseerd?
yupquote:
Haas, AT, Norris en Sainz hier. Geloof een goede gok. Vorig weekend had ik pech met Russellquote:Op zondag 24 september 2023 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar voor Williams zijn gegaan in de manager om Perez te kopen.
Dan zijn de rapen gaar!quote:Op zondag 24 september 2023 07:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je zal er nu maar worden afgereden door Perez. Dan ben je echt poeplink.
Ik zit nog steeds in mijn gedeeltelijke McLaren bubbelquote:Op zondag 24 september 2023 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haas, AT, Norris en Sainz hier. Geloof een goede gok. Vorig weekend had ik pech met Russell
Wel een slimme zet.quote:Op zondag 24 september 2023 07:55 schreef Peterselieman het volgende:
Perez gaat zijn straffen inlossen?
Ja, stop en go van 3 jaar.quote:Op zondag 24 september 2023 07:55 schreef Peterselieman het volgende:
Als het maar niet Max isquote:
Ik ook, naast Sainz alles oranje.quote:Op zondag 24 september 2023 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in mijn gedeeltelijke McLaren bubbel
Ja want anders gridstraf volgende race zegt Allardquote:Op zondag 24 september 2023 07:55 schreef Peterselieman het volgende:
Geen podiumquote:
oh je snapt dat je rondtjes terug krijgt bij rode vlaggen he?quote:Op zondag 24 september 2023 07:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Perez nu finisht wordt hij toch niet eens geklasseerd?
Ik vergeet steeds om te wijzigenquote:
Ik ga liever niet all in, ik hoop Max er in te krijgen na deze ronde.quote:Op zondag 24 september 2023 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in mijn gedeeltelijke McLaren bubbel
Alwetende Allard.quote:Op zondag 24 september 2023 07:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja want anders gridstraf volgende race zegt Allard
Zou wel wat zijnquote:Op zondag 24 september 2023 07:56 schreef Refragmental het volgende:
Dus Perez moet na afvlaggen nog 27 rondjes in zn eentje rijden?
Chevy vindt dit niet leukquote:Op zondag 24 september 2023 07:56 schreef Zorro het volgende:
Perez gaat een Mercedes van de baan rammen. Krijgt ie straf, nou daar zal ie wakker van liggen, maar dan is een constructeurstitel in de sprintrace wel voorkomen!
Briljant.
7 rondenquote:Op zondag 24 september 2023 07:56 schreef Refragmental het volgende:
En dan wouden mensen hier gisteren nog beweren dat Piastri veel beter was dan Norrisquote:
Ik ben fanquote:Op zondag 24 september 2023 07:56 schreef Zorro het volgende:
Perez gaat een Mercedes van de baan rammen. Krijgt ie straf, nou daar zal ie wakker van liggen, maar dan is een constructeurstitel in de sprintrace wel voorkomen!
Briljant.
Woudenquote:Op zondag 24 september 2023 07:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En dan wouden mensen hier gisteren nog beweren dat Piastri veel beter was dan Norris
Zei ik aan het begin van het seizoen alquote:Op zondag 24 september 2023 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
AM heeft de gloriedagen wel gehad zo
F1TV > Viaplayquote:Op zondag 24 september 2023 07:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lawson h3eft 2x gepit hoor Belsen/Melroy...
Hey Checo, sluit jij daarna de poorten van het circuit?quote:Op zondag 24 september 2023 07:56 schreef Refragmental het volgende:
Tenzij je een SC hebt paar ronden voor tijd ga je die toch niet gebruiken?quote:
Maar niet zo veel. Je wordt dan een ronde eerder de baan opgestuurdquote:Op zondag 24 september 2023 07:56 schreef wdn het volgende:
[..]
oh je snapt dat je rondtjes terug krijgt bij rode vlaggen he?
Ja, max heeft nog softs. Max heeft alleen geen puzzelboekjes meer, laatste sudoku heeft ie opgelost in ronde 24.quote:
of als je een FL wil ;-)quote:Op zondag 24 september 2023 07:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tenzij je een SC hebt paar ronden voor tijd ga je die toch niet gebruiken?
Met Max weet je het nooitquote:Op zondag 24 september 2023 07:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
zal wel naar hard gaanquote:Op zondag 24 september 2023 07:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, max heeft nog softs. Max heeft alleen geen puzzelboekjes meer, laatste sudoku heeft ie opgelost in ronde 24.
Lekker relevant oude anaalridder.quote:
Hij moet wel want geen andere dan Medium gebruikt. Of hij moet zo naar hard.quote:Op zondag 24 september 2023 07:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon weer F1TV aan staan op z'n stuurtje.quote:Op zondag 24 september 2023 07:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, max heeft nog softs. Max heeft alleen geen puzzelboekjes meer, laatste sudoku heeft ie opgelost in ronde 24.
Dat was dan ook de algemene verwachting.quote:Op zondag 24 september 2023 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zei ik aan het begin van het seizoen al
Dat dusquote:Op zondag 24 september 2023 08:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij moet wel want geen andere dan Medium gebruikt. Of hij moet zo naar hard.
Ja, hij heeft nog nieuwe softs voor de snelste ronde.quote:
Als ze dat wel kunnen, dan kunnen ze met de grote jongens mee doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was dan ook de algemene verwachting.
AM heeft (nog) niet de slagkracht om gedurende het seizoen te ontwikkelen zoals de grote jongens dat wel kunnen.
Het aantal ronden loopt nu wel hard opquote:Op zondag 24 september 2023 08:01 schreef Refragmental het volgende:
Stel er komt een Safety Car.... moet perez de SC dan 7x inhalen om te unlappen?
1xquote:Op zondag 24 september 2023 08:01 schreef Refragmental het volgende:
Stel er komt een Safety Car.... moet perez de SC dan 7x inhalen om te unlappen?
Nopequote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nog nieuwe softs voor de snelste ronde.
Dan heb je 3 jaar niet op zitten letten.quote:Op zondag 24 september 2023 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar voor Williams zijn gegaan in de manager om Perez te kopen.
In de voorbeschouwing werd gesteld dat er alleen nieuwe mediums waren geen softsquote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Zag ik het toch, reed hij daarna nog gewoon 5 ronden door 😂quote:Op zondag 24 september 2023 07:38 schreef Mothzor het volgende:
Zit de achtervleugels van Stroll los?
Hij heeft gebruikte softs iddquote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
In de voorbeschouwing werd gesteld dat er alleen nieuwe mediums waren geen softs
Nee hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef PS. het volgende:
Ik snap niet dat men toestaat een auto die al in de garage heeft gestaan weer de baan op te laten.
Er zijn ook geen nwe softs meer voor Max. Was gisteten al te zien in het bandenoverzicht van Pirelli van na de Qquote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
In de voorbeschouwing werd gesteld dat er alleen nieuwe mediums waren geen softs
Denk dat ze ook kijken hoe dat ontwikkelt nu. Anders puntje afsnoepen van Mercedes.quote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
Bij deze stand heeft Merc 14 punten, dan is RB er gewoon toch, Ferrari heeft er 22 bij momenteel
Viaplay weerquote:Op zondag 24 september 2023 08:03 schreef heywoodu het volgende:
Huh, "Verstappen heeft in de eerste 33 ronden al genoeg brandstof bespaard om de race uit te rijden."
Elke coureur heeft toch in principe elke race genoeg brandstof, gezien het lage aantal uitvallers door brandstoftekort?
Rare opmerking inderdaadquote:Op zondag 24 september 2023 08:03 schreef heywoodu het volgende:
Huh, "Verstappen heeft in de eerste 33 ronden al genoeg brandstof bespaard om de race uit te rijden."
Elke coureur heeft toch in principe elke race genoeg brandstof, gezien het lage aantal uitvallers door brandstoftekort?
Vroegah gebeurde dat regelmatig.quote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef PS. het volgende:
Ik snap niet dat men toestaat een auto die al in de garage heeft gestaan weer de baan op te laten.
zal wel met de rijstijl te maken hebben, een agressieve rijstijl kost meer brandstof, denk ik.quote:
Betwijfel in hoeverre dit reclame isquote:Op zondag 24 september 2023 08:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Vroegah gebeurde dat regelmatig.
Beetje reclame maken voor de sponsoren
Compleet aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 24 september 2023 08:04 schreef PzKpfw het volgende:
Die Perez gaat zelfs geen tweede worden in het kampioenschap
Ze nemen eigenlijk altijd niet genoeg mee om een race vol gas uit te kunnen rijden. Door lift and coast zorg je ervoor dat je het wel kunt halen. Deze strategie is sneller dan meer peut meenemenquote:Op zondag 24 september 2023 08:03 schreef heywoodu het volgende:
Absoluut.quote:
yup, het is al meerdere keren voorgekomen dat autos stilvielen voor de vlag. en opzettelijk stilzetten vlak na de vlag. je moet nog wat liters overhouden voor controles.quote:Op zondag 24 september 2023 08:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze nemen eigenlijk altijd niet genoeg mee om een race vol gas uit te kunnen rijden. Door lift and coast zorg je ervoor dat je het wel kunt halen. Deze strategie is sneller dan meer peut meenemen
Red Bull heeft 1 punt meer nodig dan Mercedes voor de titel dus ja.quote:Op zondag 24 september 2023 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
Bij deze stand heeft Merc 14 punten, dan is RB er gewoon toch, Ferrari heeft er 22 bij momenteel
quote:Op zondag 24 september 2023 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is in hemelsnaam zo leuk aan die wiggle cam
Vettel die bovenop een andere f1 auto meereedquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
yup, het is al meerdere keren voorgekomen dat autos stilvielen voor de vlag. en opzettelijk stilzetten vlak na de vlag. je moet nog wat liters overhouden voor controles.
enquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Red Bull heeft 1 punt meer nodig dan Mercedes voor de titel dus ja.
quote:Kortom: Red Bull moet één punt meer scoren dan Mercedes en Ferrari moet niet meer dan 23 punten inlopen, dan is het Oostenrijkse Formule 1-team constructeurskampioen in Japan.
RB luistert naar jequote:
In een auto die door zijn teammaat de historie ingaat als één van de meest dominante ooit.quote:Op zondag 24 september 2023 08:04 schreef PzKpfw het volgende:
Die Perez gaat zelfs geen tweede worden in het kampioenschap
Ja, maar dat is toch de standaard? Dat expliciet melden is net zoiets als elke race aan het begin zeggen "Verstappen heeft nog genoeg banden om een pitstop te maken". Ja, feitelijk klopt dat, maar...Nou ja, dat is onderdeel van een standaardrace.quote:Op zondag 24 september 2023 08:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze nemen eigenlijk altijd niet genoeg mee om een race vol gas uit te kunnen rijden. Door lift and coast zorg je ervoor dat je het wel kunt halen. Deze strategie is sneller dan meer peut meenemen
Hannah leest hier meequote:
van wat ik zag was Oscar aan het verdedigen tegen zijn teamgenoot, dat kostte tijd.quote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wat gun ik Oscar een podium. Maar die had de vorige stint op hards echt 0 pace
Dus als Max wint is RB waarschijnlijk kampioenquote:Op zondag 24 september 2023 08:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en
https://racingnews365.nl/(...)japan-wereldkampioen
[..]
yup en daarom zit perez in de autoquote:Op zondag 24 september 2023 08:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dus als Max wint is RB waarschijnlijk kampioen
Hannahquote:
die gaat alleen de victory lap mee rijdenquote:Op zondag 24 september 2023 08:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez nog steeds aan het toekijken
🤔
Constructeurs kampioenquote:Op zondag 24 september 2023 08:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Perez moet gewoon nablijven van Helmut.
brood?quote:Op zondag 24 september 2023 08:11 schreef wdn het volgende:
Het kan ook zijn dat Perez een nieuw stoetie aan het testen is
Voor de donutsquote:
Vernederen, doen ze alleen maar omdat hij Zuid-Amerikaan isquote:
Heeft ie niet verdiend.quote:Op zondag 24 september 2023 08:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gaat alleen de victory lap mee rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |