Ga jij naleven, vandaag je hebt een feestjequote:
Wederom niet gekliktquote:Op zondag 24 september 2023 07:19 schreef kree het volgende:
oja
als we die katten hebben gehad dan ook nog maar honden.
heb beetje vooroordeel ook natuurlijk met honden omdat ik er goeie ervaringen mee heb meestalquote:
O een eindje rijden voor de boeg dus.quote:Op zondag 24 september 2023 07:21 schreef murp het volgende:
[..]
ja, afspraken aan de andere kant van Nederland
Ja ik zelf ook, ben alleen als kind gebeten door een herdershond in mijn kond. Maar heb ik van horen zeggen heb er zelf niet echt een herinnering meer aanquote:Op zondag 24 september 2023 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
heb beetje vooroordeel ook natuurlijk met honden omdat ik er goeie ervaringen mee heb meestal
pics van je kontje?quote:Op zondag 24 september 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zelf ook, ben alleen als kind gebeten door een herdershond in mijn kond. Maar heb ik van horen zeggen heb er zelf niet echt een herinnering meer aan
Nou dat was ooit eens een kontjequote:Op zondag 24 september 2023 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
pics van je kontje?
Lol te flauw was inkopper natuurlijk dit
zei ik toch ze doen dan niet eens bijten meestal, tis meer kinderen schrikken er wel onwijs van. Maar echt doorbijten tot bloed, nah vraag t me af hoor niet bij een normale gezinshond zie ik ze dat niet zo snel doen en anders is het wss niet de bedoeling van die hond zelf ook.quote:Op zondag 24 september 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat was ooit eens een kontjetoen er in gebeten werd
Is niets van te zien. Was niet echt doorbijten
Nou ik lees wel andere verhalen hoor. En dit was trouwens een vreemde hond.quote:Op zondag 24 september 2023 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
zei ik toch ze doen dan niet eens bijten meestal, tis meer kinderen schrikken er wel onwijs van. Maar echt doorbijten tot bloed, nah vraag t me af hoor niet bij een normale gezinshond zie ik ze dat niet zo snel doen en anders is het wss niet de bedoeling van die hond zelf ook.
Maar ik snap je, idd met kinderen bij onbekende hond helemaal zou ik ook oppassen ermee.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-09-2023 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nooit slapende honden wakker maken, dat spreekwoord is er niet voor niks.quote:Op zondag 24 september 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik lees wel andere verhalen hoor. En dit was trouwens een vreemde hond.
Mijn moeder is overigens wel een vies gebeten door een eigenhond
Mijn vader had een hond van een collega die was overleden in huis genomen.
Hij was al zo week of 10 bij ons thuis. De hond lag naast mijn vader op de grond voor het bed. Mijn moeder wil mijn vader wakker maken en hap daar had hij haar in haar pols
Ja deze hond miste nog heel erg zijn eigen baasje, was te beschermend naar mijn vader denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
nooit slapende honden wakker maken, dat spreekwoord is er niet voor niks.
Maar ok is anders dan wij hadden ze wel altijd op eentje na vanaf puppy en dan is het toch anders denk.
Maargoed wil niet zeggen dat ze niet een keer kunnen uithalen hoor, maar euhm dan nog en ging het eigenlijk om ik zie dat eerder als een hond dat wil doen als bij een kat.
ja t ligt ook heel erg aan opvoeding van die hond, bedoel bij ons kwamen ze dan als puppy met kinderen enzo en dan werkt t juist andersom meestal, worden ze beschermend naar kinderen. maar ok. hahaquote:Op zondag 24 september 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja deze hond miste nog heel erg zijn eigen baasje, was te beschermend naar mijn vader denk ik.
Ook, de herdershond van mijn ouders lag volgens zeggen ook altijd bij mij, maar werd jaloers toen er een tweede kwam.quote:Op zondag 24 september 2023 07:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja t ligt ook heel erg aan opvoeding van die hond, bedoel bij ons kwamen ze dan als puppy met kinderen enzo en dan werkt t juist andersom meestal, worden ze beschermend naar kinderen. maar ok. haha
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijkje hebt ook honden die gewoon zo fuckedup al zijn dat je denkt kun je beter maar spuitje geven. maar ligt aan eerdere baasjes dan.
ja klopt daarom krijg ik altijd al rillingen als ik mensen met een beer of tijger enzo op YouTube filmpjes zie, beste vrienden etc. Maar zo werkt t niet die hebben nog een veel sterker instinct als een huisdier. Nou voorbeelden genoeg dat dat fout ging ook natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook, de herdershond van mijn ouders lag volgens zeggen ook altijd bij mij, maar werd jaloers toen er een tweede kwam.
Maar ik blijf er bij het is en blijft een dier en vaak bijt hij omdat het schrikt of pijn gedaan wordt
Maar er zijn er altijd bij die ook uit het niets in een keer aanvallen
Overal een bakkie weghalenquote:
Hij smaakt mij niet echt vanmorgen.quote:Op zondag 24 september 2023 07:43 schreef kree het volgende:
Ik ga ook maar ff een bakkie koffie maken
komt om?quote:Op zondag 24 september 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij smaakt mij niet echt vanmorgen.
Geennidee ben wel wat misselijk misschien daar doorquote:
Dat al helemaal niet, ggrrr moet er niet aan denkenquote:Op zondag 24 september 2023 07:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt daarom krijg ik altijd al rillingen als ik mensen met een beer of tijger enzo op YouTube filmpjes zie, beste vrienden etc. Maar zo werkt t niet die hebben nog een veel sterker instinct als een huisdier. Nou voorbeelden genoeg dat dat fout ging ook natuurlijk.
Sowieso met wilde dieren moet je niet sollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |