die dames zitten natuurlijk in de bloei van hun leven en maken op die leeftijd (toen 15-25) en maken dan graa een uitstapje, als er dan een "bad guy" in hun omgeving is dan zijn ze zo om..quote:Op zondag 24 september 2023 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja ik ben dus juist geen jager, maar ik kan me dit soort van voorstellen dus wel.
Als een verplichting die niets toevoegt, heb het nooit leuk gevonden. Heb me er in proberen te verdiepen en "goed" te leven maar paste gewoon niet bij me, ik ben geen braverik..quote:Op zondag 24 september 2023 05:35 schreef kree het volgende:
[..]
was nog benieuwd? omdat je het zegt, maar hoe zag het er voor jou dan uit vroeger als kind en naar de kerk?
je ziet niet ver ernaast met dit hoor, want ok heb het meegemaakt, helaas was ik toen te naïef om dat dan te snappen. LOLquote:Op zondag 24 september 2023 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die dames zitten natuurlijk in de bloei van hun leven en maken op die leeftijd (toen 15-25) en maken dan graa een uitstapje, als er dan een "bad guy" in hun omgeving is dan zijn ze zo om..
Ik vond het vooral saai vroeger, maar moest mee wel.quote:Op zondag 24 september 2023 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als een verplichting die niets toevoegt, heb het nooit leuk gevonden. Heb me er in proberen te verdiepen en "goed" te leven maar paste gewoon niet bij me, ik ben geen braverik..
Je merkt vrij snel of ze dat uitstapje willen maken: ze zitten niet voor niets op een datingsite maar om het goed te laten voelen op een christelijke. Dat is de hypocrisie die het hele geloof uitstraalt. De ouders hebben geen weet van het internetwereldje, de dames maar al te goed. Dus pak je hengel en vang, zal ik maar zeggenquote:Op zondag 24 september 2023 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
je ziet niet ver ernaast met dit hoor, want ok heb het meegemaakt, helaas was ik toen te naïef om dat dan te snappen. LOL
ja hoe erg ik hoop dat dat niet zo is, maar idd wss wel. ook wel uit ervaring.quote:Op zondag 24 september 2023 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je merkt vrij snel of ze dat uitstapje willen maken: ze zitten niet voor niets op een datingsite maar om het goed te laten voelen op een christelijke. Dat is de hypocrisie die het hele geloof uitstraalt. De ouders hebben geen weet van het internetwereldje, de dames maar al te goed. Dus pak je hengel en vang, zal ik maar zeggen
lol. ik voel me soms een left-over die het niet perse getroffen heeft door eigen schuld wellicht trouwens.?quote:Op zondag 24 september 2023 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
begin jaren 2000 was de perfecte tijd, internet in de kinderschoenen en zelf tiener
?Ik weet niet hoe oud je bent maar na hun 25-30 jaar zijn ze wel gesetteld, binnen of buiten de gemeenschap. Dan is het de keus ga je door/mee met het geloof of laat je dat los en leid je je eigen leven met een leuke vrouw.quote:Op zondag 24 september 2023 05:44 schreef kree het volgende:
[..]
lol. ik voel me soms een left-over die het niet perse getroffen heeft door eigen schuld wellicht trouwens.?
Maar ok als ik nu op dating sites ga moet ik er weer eentje nemen met kind enzo en dat wil ik eigenlijk niet ook?
Of zou kunnen maar moet ik wel verliefd zijn, sluit het niet uit.
haha best een mooi verhaal?quote:Op zondag 24 september 2023 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
ik snap het wel, ze zitten gevangen als het ware en door er uit te stappen merken ze wat ze echt willen. De een blijft en gaat weg van de site, de ander hoopt daar de uitgang te vinden. Ik ben in korte tijd 180 graden gedraaid; woonde op kamers bij christelijke huisbaas (jeugddominee, wekelijks ook bijeenkomsten thuis, christelijke achtergrond was ook verplicht om er te wonen) en toen ik er we ging kwam ik meer in de gabberscene en aan drank en drugs.
net 40 geworden joh, dat maakt t lastiger ook al,. hahaquote:Op zondag 24 september 2023 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
?Ik weet niet hoe oud je bent maar na hun 25-30 jaar zijn ze wel gesetteld, binnen of buiten de gemeenschap. Dan is het de keus ga je door/mee met het geloof of laat je dat los en leid je je eigen leven met een leuke vrouw.
Mooi persoon ben jequote:Op zondag 24 september 2023 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
Inmiddels ben ik 37 en gesetteld buiten het geloof, lekker rustig aan. Ook geen spijt van, oef niet steeds achterom te kijken als ik eens vloek of zo, geen levensverplichtingen maar gewoon doen waar ik me goed bij voel. Nu zet ik me in om de armoede tegen te gaan op lokaal niveau, iets wat typisch christelijk lijkt, maar word er zelf niet per se beter van, iets wat in mijn ogen wel een vereiste is in he geloof, jezelf op een voetstuk zetten door het geloof, ik vind dat onzeker overkomen. Je bent sterk om wie je bent en wat je doet, niet om wat je gelooft.
De stichting waar ik werk is vanuit de kerk gestart 15 jaar terug maar daar is niks van te zien binnen de stichting. Dat vind ik wel mooi, de eigenaar/directeur zit net zo te schelden op de tribune in het voetbalstadion waar we samen heen gaanquote:Op zondag 24 september 2023 05:53 schreef kree het volgende:
[..]
Mooi persoon ben je. Nou idd hoeft niet iets van geloof uit te zijn Perce om anderen te helpen. tis natuurlijk wel dat het van uit kerken wat meer wordt gedaan.
Maar idd essentie ervan is denk ook probeer anderen te helpen als je kunt en denk dat dat ok genoeg is. Als je een kerk aanhangt best? maar dat is niet essentie van een goed mens zijn wmb.
Mooi toch als je toch anderen kunt helpen, tis toch wel beetje stukje van je opvoeding dan wat er in zit lijkt me.quote:Op zondag 24 september 2023 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De stichting waar ik werk is vanuit de kerk gestart 15 jaar terug maar daar is niks van te zien binnen de stichting. Dat vind ik wel mooi, de eigenaar/directeur zit net zo te schelden op de tribune in het voetbalstadion waar we samen heen gaan
We hebben weinig te doen met kerken verder.
ja helemaal eens hoor? Ik doe het beetje met muziek maken in kerken dan nog, maar kan me soms irriteren aan hoe zoiets gaat. Mij gaat het daar niet om maar zie mensen er ook vrolijk van worden ofzo als we wat muzikaal dan brengen of in tranen bij emo nrs. En ok dan denk ik doel bereikt. Maar ik ben dan ook geen lid van waar we komen. tis maar als bandjequote:Op zondag 24 september 2023 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
nou precies dat is wat ik hekel, dat manipulatieve, hypocriete gedrag. Wees gewoon lekker jezelf, maar dan moet je wel jezelf en alleen jezelf, met jezelf vinden.
Ja, is ook stukje opvoeding. En kwaad heeft het me ook niet gedaan maar wel mij aangezet om mezelf te vinden buiten geloof om. Heb met iedereen het beste voor en ik geloof dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen zolang je in jezelf gelooft. Als je het op een god af schuift vind ik dat een teken van zwakte. Ik help graag mensen het beste eruit te halenquote:Op zondag 24 september 2023 05:57 schreef kree het volgende:
[..]
Mooi toch als je toch anderen kunt helpen, tis toch wel beetje stukje van je opvoeding dan wat er in zit lijkt me.
Hoewel het niet eens meer zozeer echt kerkelijk is. Heeft je dus geen kwaad gedaan lijkt me
Heer Kree :quote:
Morguh UNquote:
ja ben het daar wel mee eens ook. Ik heb min of meer wel t zelfde idee erover.quote:Op zondag 24 september 2023 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, is ook stukje opvoeding. En kwaad heeft het me ook niet gedaan maar wel mij aangezet om mezelf te vinden buiten geloof om. Heb met iedereen het beste voor en ik geloof dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen zolang je in jezelf gelooft. Als je het op een god af schuift vind ik dat een teken van zwakte. Ik help graag mensen het beste eruit te halen
Oh zeker, er zijn christelijke liedjes die ik soms nog wel luister maar dat is meer door de muziek dan de boodschap, Micheal W. Smith heeft bv een heel krachtig nummer wat mij nog altijd kippenvel geeft door de speech die er in is verwerkt, Rebecca St. James heeft ook een nummer dat muzikaal goed in elkaar zit.quote:Op zondag 24 september 2023 05:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja helemaal eens hoor? Ik doe het beetje met muziek maken in kerken dan nog, maar kan me soms irriteren aan hoe zoiets gaat. Mij gaat het daar niet om maar zie mensen er ook vrolijk van worden ofzo als we wat muzikaal dan brengen of in tranen bij emo nrs. En ok dan denk ik doel bereikt. Maar ik ben dan ook geen lid van waar we komen. tis maar als bandje
Ja, wat onchristelijkquote:Op zondag 24 september 2023 06:03 schreef kree het volgende:
nou het blijft grappig zoals we van een TT als neusseks weer op dit komen, hahaha
ken ze idd. althans de bekende dus.quote:Op zondag 24 september 2023 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh zeker, er zijn christelijke liedjes die ik soms nog wel luister maar dat is meer door de muziek dan de boodschap, Micheal W. Smith heeft bv een heel krachtig nummer wat mij nog altijd kippenvel geeft door de speech die er in is verwerkt, Rebecca St. James heeft ook een nummer dat muzikaal goed in elkaar zit.
Je hoeft niet te geloven om een goed mens te zijnquote:Op zondag 24 september 2023 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
ken ze idd. althans de bekende dus.
Mooi toch, en moet ik zeggen vind dat echt leuk om te lezen van dat je zo nog andere helpt enzo.
Zouden meer moeten doen.
Een typefout? Wat had je dan willen typen?quote:
zekerquote:Op zondag 24 september 2023 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te geloven om een goed mens te zijn
O oké. Dacht even dat ik in Sex of in KPD was beland 😉quote:Op zondag 24 september 2023 06:07 schreef kree het volgende:
had geen zin om de modjes maar te vragen om te wijzigen haha
dikke neukseks was t eigenlijk, maargoed daar hadden we het sowieso niet meer over althans niet zo rechtstreeks.
Steve "nose" Jobs... nu snap ik de autocorrectie, het is een fetisj van hem!quote:Op zondag 24 september 2023 06:08 schreef kree het volgende:
ik type het nog een keer opnieuw he want dacht ligt t dan aan mij
maar neukseks maakte apple neusseks van in de auto correctie
mooiste is nog ging nu over heel wat anders hier in het hele topic, hahahaquote:Op zondag 24 september 2023 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Dacht even dat ik in Sex of in KPD was beland 😉
apple zou zelf lerend moeten zijn voor zover ik weet.... maargoed hij heeft wss moeite met hoe ik type dus duurt wel ffquote:Op zondag 24 september 2023 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Steve "nose" Jobs... nu snap ik de autocorrectie, het is een fetisj van hem!
nee joh ben maandag vrij en dinsdag is er een team uitje in de middag, had die vrij eigenlijk, maar denk dat ik nog ff gaquote:Op zondag 24 september 2023 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Gaat lekker. En dan moet je maandag weer werken?
nou tis beetje kut hoor omdat ik ziek was van de week, ik ben zo makkelijk in dag en nacht dan omdraaien en hielp t niet dat ik gister natuurlijk 5 uur op was en 7 uur in avond terug. voor het goeie doel enzo. was trouwens wel leuk, maar helpt niet.quote:
Hey Murpquote:
TR's aan het kijken vast, want er was een dingetje maargoed volgens mij ok opgelost zelf nog zonder mods lolquote:
Ik heb het gezienquote:Op zondag 24 september 2023 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
TR's aan het kijken vast, want er was een dingetje maargoed volgens mij ok opgelost zelf nog zonder mods lol
nou ja, of althans niet echt drama volgens mij, maar user uit ander heel sub fora ging ineens hier posten op een reactie die ik daar in FB zette. dat was ff raar.quote:
mooi nou was geen drama toch? lol denk dat we het maar moeten laten gaan.quote:
Ik zeg er niets over, is niet aan mijquote:Op zondag 24 september 2023 06:24 schreef kree het volgende:
[..]
mooi nou was geen drama toch? lol denk dat we het maar moeten laten gaan.
nee snap ik, maarja joh shit happens, storm in glas water dat, maar ok als je dan met mij discussie aan wil gaan game on. hahahaquote:Op zondag 24 september 2023 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg er niets over, is niet aan mij
beter dan in DM/PM doen, voor je het weet is het hier weer o slot (voorgoed), is geen verwijt naar jou overigens, gewoon een eh, tipquote:Op zondag 24 september 2023 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee snap ik, maarja joh shit happens, storm in glas water dat, maar ok als je dan met mij discussie aan wil gaan game on. hahaha
nou betwijfel ik, vond hem toch al aardig opgefokt. Maar ok dan nog t was niet voor hier sowieso hij achtervolgde me naar dit topic om er op te reageren en dat was niet ok wmb.quote:Op zondag 24 september 2023 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
voor het zelfde geld was er een onderliggen iets dat het juist hier kwam, je weet het niet
HIj post hier al langere tijd. al langer dan ikquote:Op zondag 24 september 2023 06:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou betwijfel ik, vond hem toch al aardig opgefokt. Maar ok dan nog t was niet voor hier sowieso hij achtervolgde me naar dit topic om er op te reageren en dat was niet ok wmb.
nou dan nog, t was daar in dat FB topic genoemd en niet hier. snapte het eerst niet eens al.quote:Op zondag 24 september 2023 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj post hier al langere tijd. al langer dan ik
ff samenvattingen voetbal kijken en dan doorquote:Op zondag 24 september 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed zit iedereen klaar voor de race zo? Nog een half uurtje en het gaat beginnen.
Denk dat er heel veel wekkers gezet zijn voor vanmorgen
haha je weet mij boeit t niks hahahaquote:Op zondag 24 september 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed zit iedereen klaar voor de race zo? Nog een half uurtje en het gaat beginnen.
Denk dat er heel veel wekkers gezet zijn voor vanmorgen
Een sport ochtendje voor jou wel een verwennerij hequote:Op zondag 24 september 2023 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ff samenvattingen voetbal kijken en dan door
nee ik kijk op tv, Maastricht is mij wat ver wegquote:Op zondag 24 september 2023 06:34 schreef Dotteke het volgende:
O ook nog naar een live wedstrijd. Leuk hoor. Je vrouw houdt wel van voetbal of ook niet?
ik snap de verwarringquote:Op zondag 24 september 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
O je kijkt hem thuis, zoals je het neer typt lijkt het of je die wedstrijd vanmiddag ergens anders gaat kijken.
IK weet nog wel dat ik altijd baalde als mijn man de hele dag/avond voetbal zat te kijken.
Maar het is allemaal thuis dus, scheelt ook weer gereisquote:
En je houdt de auto schoonquote:Op zondag 24 september 2023 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
ja daarom, ga nog vaak zat weg deze vakantie
O bah allemaal hondeharen in de autoquote:Op zondag 24 september 2023 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
moet elke week de auto nu stofzuigen, elke vrijdag haal en breng ik iemand voor de dagbesteding op het werk met een hulphond
Nee, ik vind het echt goor. Had laatst de hond van mijn dochter hier 8 dagen nou ppfff een bron ergernis die harenquote:
Of iemand laat hem staanquote:
hangt beetje van de hond af hoe erg t is? wat voor soort?quote:Op zondag 24 september 2023 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt goor. Had laatst de hond van mijn dochter hier 8 dagen nou ppfff een bron ergernis die haren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |