Ik snap niet waarom je in dit topic gaat posten over iets wat ik daar zeg in FB?quote:Op zondag 24 september 2023 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt niets met 40+ post er dan ook niet ... nu komt het op mij over dat je partij kiest
Ik zie dat jullie een conflict hebben op 40+, daar houden aub dankuwelquote:Op zondag 24 september 2023 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt niets met 40+ post er dan ook niet ... nu komt het op mij over dat je partij kiest
Gisterenavond nog een conflict gehad met de pot nadat ik een 40+ kaas op had.quote:Op zondag 24 september 2023 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie een conflict hebben op 40+, daar houden aub dankuwel
OMdat ik er daar weer op afgeschoten wordt omdat .... en nogmaals een FB is geen SC of een DTS en ik kom hier al wat langerquote:Op zondag 24 september 2023 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je in dit topic gaat posten over iets wat ik daar zeg in FB?
Reageer er dan daar op? dat lees ik ook gewoon hoor?
Laat gaan tenzij je hier iets wil bijdragen aan het geklets?
quote:Op zondag 24 september 2023 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
En we gaan over tot de orde van de dag: bolk!
Heb nooit conflicten met de potquote:Op zondag 24 september 2023 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisterenavond nog een conflict gehad met de pot nadat ik een 40+ kaas op had.
Regelmatig, dan spoelt ie niet alles weg en zo.quote:Op zondag 24 september 2023 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nooit conflicten met de pot
laat gaan? ik ga erover in gesprek als je er wat over moet zeggen daarop in die FB niet hierquote:Op zondag 24 september 2023 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OMdat ik er daar weer op afgeschoten wordt omdat .... en nogmaals een FB is geen SC of een DTS en ik kom hier al wat langer
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-09-2023 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Moet je er vooral niet over posten ... echt..quote:Op zondag 24 september 2023 02:32 schreef kree het volgende:
krijgen we nog bijna drama over iets weer wat zo niet nodig is
euh jij begon? je had daar gewoon ook kunnen reageren? waarom hier?quote:Op zondag 24 september 2023 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je er vooral niet over posten ... echt..
helemaal zelf iets maken?quote:Op zondag 24 september 2023 02:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar weer eens broodjes bolkburger ga maken.
Ik? Jij reageert op de reactie van... dus sorryquote:Op zondag 24 september 2023 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
euh jij begon? je had daar gewoon ook kunnen reageren? waarom hier?
Burgers uit de supermarkt en dan op een italiaanse bol oid pleuren met een hoop tuin eropquote:
nou ja, maar in die FB niet hier. Maar anyway, geen zorgen laat t gaan of reageer daar, verder geen drama hoorquote:Op zondag 24 september 2023 02:39 schreef chufi het volgende:
Ijsjes
[..]
Ik? Jij reageert op de reactie van... dus sorry
Hoop niet stukjes tuin van de onderbuufquote:Op zondag 24 september 2023 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Burgers uit de supermarkt en dan op een italiaanse bol oid pleuren met een hoop tuin erop
De sla groeit daar wel echt verbazend goed!quote:Op zondag 24 september 2023 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop niet stukjes tuin van de onderbuuf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |