Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets denk ik. Het is iig heel onvoorspelbaar.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hahaha ja naja laat t maar zo hoor geen zin om weer in feedback te gaan vragen of ze willen wijzigen.
Bier en alcohol kan het wel activeren, moet soms ook naar de troon racen wanneer ik bier drinkquote:Op zondag 24 september 2023 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Het is iig heel onvoorspelbaar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En voor je het weet is het volquote:Op zondag 24 september 2023 02:04 schreef kree het volgende:
hahaha ja naja laat t maar zo hoor geen zin om weer in feedback te gaan vragen of ze willen wijzigen.Uw ADH vitamine Worst
jajaja .. waar bemoe je ook al meequote:Op zondag 24 september 2023 02:04 schreef kree het volgende:
hahaha ja naja laat t maar zo hoor geen zin om weer in feedback te gaan vragen of ze willen wijzigen.![]()
lol. gehehequote:Op zondag 24 september 2023 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En voor je het weet is het volDo what you love, love what you do!![]()
Ja, er zijn wel 'triggers', alcohol is ongeveer 1 op 4 wat dat betreft, maar waarom het dan die 3 van de 4 keer wel kan en die ene keer niet?quote:Op zondag 24 september 2023 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bier en alcohol kan het wel activeren, moet soms ook naar de troon racen wanneer ik bier drink
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
haha denk dat je hier dan niet moet komen want iedereen bemoeit zich met iedereen?quote:
In de leuke zin meestal trouwens ervan, dus nja
TR's werken overalquote:Op zondag 24 september 2023 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
haha denk dat je hier dan niet moet komen want iedereen bemoeit zich met iedereen?
In de leuke zin meestal trouwens ervan, dus nja![]()
Poep roulettequote:Op zondag 24 september 2023 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel 'triggers', alcohol is ongeveer 1 op 4 wat dat betreft, maar waarom het dan die 3 van de 4 keer wel kan en die ene keer niet?Uw ADH vitamine Worst
Nee maar wat ik net zei ... hou je er buiten .... en zeker in een FB topic ...quote:Op zondag 24 september 2023 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
what? hahaha heb ik je beledigd ofzo?![]()
buiten wat? Owh snap t al, post het dan daar en niet hier?quote:Op zondag 24 september 2023 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar wat ik net zei ... hou je er buiten .... en zeker in een FB topic ...
TR gemaakt
Rolling the dice, jeweetog!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
FB is geen SC klaarquote:Op zondag 24 september 2023 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
buiten wat? Owh snap t al, post het dan daar en niet hier?![]()
Beetje livin' on the edge en zo."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee en dit topic is geen FB, klaar, hou het dan daar als je kritiek hebt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Bolluk!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je hebt niets met 40+ post er dan ook niet ... nu komt het op mij over dat je partij kiestquote:Op zondag 24 september 2023 02:15 schreef kree het volgende:
[..]
nee en dit topic is geen FB, klaar, hou het dan daar als je kritiek hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: