Dit lijkt een combinatie van twee optredens. Ik denk dat die ophef er uit is geknipt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Zometeen een kleine ophef in San Remo
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit lijkt een combinatie van twee optredens. Ik denk dat die ophef er uit is geknipt?
Het publiek houdt zich aan het origineelquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Mooi hoe het publiek net een seconde te vroeg is
Ik kan me weer nauwelijks voorstellen dat Mrs Einstein iets beters te doen heeft die avondquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Helaas is ze er deze keer niet meer bij. Maar enigzins ook begrijpelijk
Niemand heeft hier tijd voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me weer nauwelijks voorstellen dat Mrs Einstein iets beters te doen heeft die avond
Ach, voor de afwisseling is het goedquote:
Ongeveer in het midden! Blijkbaar toch een verkeerde link toegevoegdquote:
Beter versie als volgende toegevoegd. Ik wil een vrijgezellenfeestje met Krista!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden! Blijkbaar toch een verkeerde link toegevoegd
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In afwachting van een reactie van de Nederlandse selectiecommissie.
Geen idee, maar ze is er een goede kandidate voor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?
Ah jep dan sluit ik ff aan nog voor zo lang het nog duurt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn bezig met de afterparty!
Denk het nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?
Het is niet heel waarschijnlijk dat wij daar bij gaan zijn om dat te regelen, sorry.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil dit horen op mijn vrijgezellenfeest. Dat jullie dat even weten![]()
Heb je al een lief op het oog?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil dit horen op mijn vrijgezellenfeest. Dat jullie dat even weten![]()
Er mag zeker nog wat bij. Jaja Ding Dong is de afsluiterquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Mogen er nog dingen in de wachtrij of is ie lang genoeg zo?
Leef je uit! Als mensen het zat zijn gaan ze vanzelf wel wegquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef molloot200 het volgende:
we zouden rond half 12 klaar zijn zo. Ik kan het nog wel iets langer dan dat volhouden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |