Als Buda dan net een nieuwe vriendin heeft ligt die arme vader de hele nacht wakkerquote:Op zondag 24 september 2023 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel makkelijk, kun je met je vader ouwehoeren door de muren heen.
Oh, nou ja was maar een ideequote:Op zondag 24 september 2023 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Grote kans dat de buuf naar een aanleunwoninkje verkast, maar ik geloof niet dat ik naast mijn vader wil wonen![]()
En ik vind die huizen best gehorig
Zeker.quote:Op zondag 24 september 2023 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, attracties is vanaf 22,50
tikibad + attracties vanaf 26.50
valt mij nog mee..
quote:Op zondag 24 september 2023 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel makkelijk, kun je met je vader ouwehoeren door de muren heen.
"Ohhh jaaaa schele, jaaaa!"quote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als Buda dan net een nieuwe vriendin heeft ligt die arme vader de hele nacht wakker
Dierentuinen zijn ook eigenlijk niet meer van deze tijd denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een abonnement op de Apenheul maar toch komt het er steeds niet van. We krijgen ook vijftig procent korting op andere dierentuinen, ook geen gebruik van gemaakt. Ik doe het niet meer.
Nu reist iedereen naar Afrika om de dieren in het echt te zien.quote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dierentuinen zijn ook eigenlijk niet meer van deze tijd denk ik.
Ohquote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
![]()
De diepgaande gesprekken kwiwi.
Huis aan de andere kant komt ook vrij maar die buurman leed het laatste jaar aan chronische diarree dus dat zou ik eerst moeten afbreken en opnieuw opbouwenquote:
Den Haag is 1 grote dierentuin, en er staat niet eens een hek omheen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dierentuinen zijn ook eigenlijk niet meer van deze tijd denk ik.
Ja, ik wilde daarnet al een grapje maken dat de Schilderswijk ook een complete dierentuin is. Maar ik dacht: laat ik me eens inhouden.quote:Op zondag 24 september 2023 09:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Den Haag is 1 grote dierentuin, en er staat niet eens een hek omheen.
Precies om 10:00. Nu kan het.quote:Op zondag 24 september 2023 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schele kop in het kussen, Hongaarse appelbips de lucht in.
Dat noemt men hier gewoon een kalifaat wijk.quote:Op zondag 24 september 2023 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik wilde daarnet al een grapje maken dat de Schilderswijk ook een complete dierentuin is. Maar ik dacht: laat ik me eens inhouden.
#completely random.quote:Op zondag 24 september 2023 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Was gisteren bezig met een klus op een boerderij.
Oude maat van mij heeft samen met zijn ouders een 2 onder één kap gebouwd. Boerderij schuren aangepast naar mooie huurhallen.
Zijn ma verzorgde steeds koffie, broodjes lunch enz
Weetniet zag er allemaal wel relaxt uit verder
Oh ik dacht hij gaat daar met z'n ouders wonenquote:Op zondag 24 september 2023 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Was gisteren bezig met een klus op een boerderij.
Oude maat van mij heeft samen met zijn ouders een 2 onder één kap gebouwd. Boerderij schuren aangepast naar mooie huurhallen.
Zijn ma verzorgde steeds koffie, broodjes lunch enz
Weetniet zag er allemaal wel relaxt uit verder
#oddlySpecificButOkquote:
Ook nog een beetje Fata Morgana dusquote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat noemt men hier gewoon een kalifaat wijk.
Is de weegschaal weer boos op je ?quote:
Fixedquote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook nog een beetje Fatima Morgana dus
Ja hij woont daar naast zijn oudersquote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht hij gaat daar met z'n ouders wonen
Teleurgesteld.quote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de weegschaal weer boos op je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |