Ben er 2 jaar geleden geweest en volgens mij had je toen 2 aparte tickets. 1 met tikibad en 1 zonder.quote:Op zondag 24 september 2023 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
en volgens mij is duinrell ook duurder door hun tikibad
In Rhenen komt er zeer binnenkort ook een Koala. Of zit ie er inmiddels al??quote:Op zondag 24 september 2023 09:53 schreef dud0r het volgende:
Ik moet eigenlijk eens een keer naar Rhenen. Heb die panda's nog steeds niet gezien en die zitten er toch al een goed aantal jaren.
Ik mis vooral reptielenhuizen bij de dierentuinen. Amersfoort heeft een klein stukje. Ouwehands had vroeger een grotere maar tegenwoordig volgens mij ook niet meer.
Gaia Zoo ga ik nog wel een keer heen als ik dan bij een vriendin in Kerkrade kan overnachten. Anders is het 4+ uur op een dag rijden voor een tripje
Ja dat hakt er dan zeker in voor je ouders. Hopelijk kunnen ze een beetje tot steun zijn voor de partner (als die er nog is).quote:Op zondag 24 september 2023 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader (ouders) wonen al 47 jaar naast de buurman die vannacht is overleden, dus dat hakt er wel een beetje in. Ik ben zelf op een tripje later deze week, anders zou ik ook wel naar de uitvaart gaan
Geen idee, zal hem zo ff appen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Rhenen komt er zeer binnenkort ook een Koala. Of zit ie er inmiddels al??
quote:Op zondag 24 september 2023 09:53 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar komt er nu wellicht een huisje vrij naast je vader dat jou voor een vriendenprijs gegund wordt?![]()
Oh koalas zijn ook leuk!quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Rhenen komt er zeer binnenkort ook een Koala. Of zit ie er inmiddels al??
Ik had alleen ooit in Enschede een bios abonnement, maar woonde op 10 min lopen er vandaan en was toen echt nog een goede deal. O ja en m'n jaarabonnement voor Graubünden hier, maar dat kan na de zoveelste prijsverhoging eigenlijk niet meer uit. Dus die heb ik dit jaar niet meer verlengd.quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef mschol het volgende:
ik heb geen abonnementen meer op uitjes.. pathe unlimited gehad en daarna disney, maar die heb ik momenteel ook niet meer
Wel makkelijk, kun je met je vader ouwehoeren door de muren heen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Grote kans dat de buuf naar een aanleunwoninkje verkast, maar ik geloof niet dat ik naast mijn vader wil wonen![]()
En ik vind die huizen best gehorig
wel vaak met hondje knuffelenquote:Op zondag 24 september 2023 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Grote kans dat de buuf naar een aanleunwoninkje verkast, maar ik geloof niet dat ik naast mijn vader wil wonen![]()
hmm, attracties is vanaf 22,50quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben er 2 jaar geleden geweest en volgens mij had je toen 2 aparte tickets. 1 met tikibad en 1 zonder.
Weet niet meer eigenlijk hoe duur het was.
Ja, mijn moeder is er niet meer, maar die heeft er ook lang naast gewoondquote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat hakt er dan zeker in voor je ouders. Hopelijk kunnen ze een beetje tot steun zijn voor de partner (als die er nog is).
Als Buda dan net een nieuwe vriendin heeft ligt die arme vader de hele nacht wakkerquote:Op zondag 24 september 2023 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel makkelijk, kun je met je vader ouwehoeren door de muren heen.
Oh, nou ja was maar een ideequote:Op zondag 24 september 2023 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zeker.quote:Op zondag 24 september 2023 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, attracties is vanaf 22,50
tikibad + attracties vanaf 26.50
valt mij nog mee..
quote:Op zondag 24 september 2023 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel makkelijk, kun je met je vader ouwehoeren door de muren heen.
"Ohhh jaaaa schele, jaaaa!"quote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als Buda dan net een nieuwe vriendin heeft ligt die arme vader de hele nacht wakker
Dierentuinen zijn ook eigenlijk niet meer van deze tijd denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een abonnement op de Apenheul maar toch komt het er steeds niet van. We krijgen ook vijftig procent korting op andere dierentuinen, ook geen gebruik van gemaakt. Ik doe het niet meer.
Nu reist iedereen naar Afrika om de dieren in het echt te zien.quote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dierentuinen zijn ook eigenlijk niet meer van deze tijd denk ik.
Ohquote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
![]()
De diepgaande gesprekken kwiwi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |