Heeft Sw een Greet Wilders?quote:Op zondag 24 september 2023 09:12 schreef kwiwi het volgende:
EU: Zwitserland willen jullie alsjeblieft wat van onze asielzoekers vrijwillig overnemen?
Zwitserland:![]()
Zo'n Antarctica reis is nog best toeristisch en overgeorganiseerd, beetje rondjes varen met meerdere schepen rond een kaal en schraal kuteiland met pinguďns of zeehonden met ABBA over de speakers.quote:Op zondag 24 september 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Sparen jullie nog specifiek ergens voor? Zoals Fles voor z'n Antarctica reis.
achja.. het is niet anders..quote:
Misschien, maar hoe ga je er anders komen zonder 100k uit te geven voor een privétripje?quote:Op zondag 24 september 2023 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Antarctica reis is nog best toeristisch en overgeorganiseerd, beetje rondjes varen met meerdere schepen rond een kaal en schraal kuteiland met pinguďns of zeehonden met ABBA over de speakers.
Neequote:Op zondag 24 september 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Samen stalken?quote:
Ik hoop ooit nog een huis te kopen. En voor de vervanger van de budabolide.quote:Op zondag 24 september 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Mijn zusje is er in 2018 of zo geweest, die betaalde inderdaad wel een klein kapitaaltje maar die boottrip duurde ook zo'n 2 maanden.quote:Op zondag 24 september 2023 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien, maar hoe ga je er anders komen zonder 100k uit te geven voor een privétripje?
Prima intercity verbinding met Den Haag.quote:
Ja, daar zit ik de komende week week al vaak inquote:Op zondag 24 september 2023 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima intercity verbinding met Den Haag.
Duurde nog best lang ditquote:Op zondag 24 september 2023 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Antarctica reis is nog best toeristisch en overgeorganiseerd, beetje rondjes varen met meerdere schepen rond een kaal en schraal kuteiland met pinguďns of zeehonden met ABBA over de speakers.
Hou toch eens op met die gast serieus nemen johquote:Op zondag 24 september 2023 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien, maar hoe ga je er anders komen zonder 100k uit te geven voor een privétripje?
Met je zieke zusje? Lijkt me erg zolang allemaal.quote:Op zondag 24 september 2023 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje is er in 2018 of zo geweest, die betaalde inderdaad wel een klein kapitaaltje maar die boottrip duurde ook zo'n 2 maanden.
HAquote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog een huis te kopen. En voor de vervanger van de budabolide.
Ben jij zwakzinnig of zo?quote:Op zondag 24 september 2023 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Met je zieke zusje? Lijkt me erg zolang allemaal.
Da fuck.quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, vorige week is de ene buurman van mijn vader overleden en vannacht de andere
Veel plezier.quote:Op zondag 24 september 2023 09:35 schreef dud0r het volgende:
Douchen, ontbijten en op naar de dierentuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |