Goede dag om naar buiten te gaanquote:Op zondag 24 september 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is het droog. Sluierwolken trekken over ons land, maar de zon schijnt er vaak goed doorheen. Landinwaarts ontstaan ook wat stapelwolken. Bij een hooguit matige zuidenwind wordt het 19 tot 21 graden. Morgen begint met veel bewolking, lokaal ook een spat regen. Later breekt vanuit het westen de zon weer door en kan de temperatuur oplopen naar waarden tussen 20 en 23 graden. De zuidenwind is zwak of matig van kracht.
Puur genieton dit.quote:Op zondag 24 september 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is het droog. Sluierwolken trekken over ons land, maar de zon schijnt er vaak goed doorheen. Landinwaarts ontstaan ook wat stapelwolken. Bij een hooguit matige zuidenwind wordt het 19 tot 21 graden. Morgen begint met veel bewolking, lokaal ook een spat regen. Later breekt vanuit het westen de zon weer door en kan de temperatuur oplopen naar waarden tussen 20 en 23 graden. De zuidenwind is zwak of matig van kracht.
Ik denk dat vanmiddag naar ons pauperparadijs gaquote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, lekker doen waar ik zin in heb, heerlie de peerlie
De Makado?quote:Op zondag 24 september 2023 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat vanmiddag naar ons pauperparadijs ga
Grimmig sfeertje @fetXquote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders kun je me ook blokkeren.
ik spaar momenteel voor een fatsoenlijke bufferquote:Op zondag 24 september 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Sparen jullie nog specifiek ergens voor? Zoals Fles voor z'n Antarctica reis.
neequote:Op zondag 24 september 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Sparen jullie nog specifiek ergens voor? Zoals Fles voor z'n Antarctica reis.
Okequote:Op zondag 24 september 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een nieuw meubeltje gekocht voor mijn muziektroepjes, voor 100 euro, ga ik zo in elkaar flansen, hopelijk ziet het er een beetje uit als een designkastje van mi-ni-maal 5K anders trap ik het ding gewoon weer finaal uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |