SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Bedankt, maar het is toevallig een kwestie van weten of niet weten. Er is genoeg muziek waar ik niks over weet. Ik weet pas sinds vanavond dat Last Thing On My Mind niet origineel van Steps is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar knap dat je dat soort details gewoon zo oplepelt
Ja en ik facht: die mensen zijn allemaal niet Edelweissquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij stond in de verkeersconfiture?
quote:
Eén familie, één gedachte.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook confiture.... maar de luxe variant.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en ik facht: die mensen zijn allemaal niet Edelweiss
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Eén familie, één gedachte.
Dat zijn verloren jaren.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:22 schreef livelink het volgende:
Zo, overgang wel hoor. Ik zat nog in de bergen.
In de bergen speelt tijd geen rol...quote:
Ze waren hun tijd vooruit. Dit zou later een dikke top 10-hit zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
Heeft toch ook een nummer 12 gehaald in 1986.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze waren hun tijd vooruit. Dit zou later een dikke top 10-hit zijn geweest.
Ja, iets wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit heeft wel veel weg van Can I play with madness
Ja..... zou het eigenlijk best mogen zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze waren hun tijd vooruit. Dit zou later een dikke top 10-hit zijn geweest.
Het staat wel in de top 2000 inmiddels. En niet eens in de laagste regionen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... zou het eigenlijk best mogen zijn.
Zit muziekaal best goed in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |