Haiquote:
Nee. Het is wat het is. Volgende week nieuwe kans. Waarschijnlijk ram ik er zondag nog wat doorheen als ik weer verse energie heb. Of niet.quote:
Fanatiek hoor. Waar haal jij vandaag en morgen die energie vandaan?quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Het is wat het is. Volgende week nieuwe kans. Waarschijnlijk ram ik er zondag nog wat doorheen als ik weer verse energie heb. Of niet.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]gelukkig maar
Al heb ik morgen geen weekend
Nachtje slapen doet wonderen. En 's ochtends heb ik altijd meer dan genoeg energie. Al ga ik die eerst aan ontspanning besteden en daarna misschien dus nog aan werk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fanatiek hoor. Waar haal jij vandaag en morgen die energie vandaan?
Eerst biebdienst en daarna angsten overwinnen op een vrijwilligersfeest, waar ik bijna niemand ken #bangquote:
Oh dat is wel een heftig weekend dan? Wel een beetje op jezelf letten hoorquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nachtje slapen doet wonderen. En 's ochtends heb ik altijd meer dan genoeg energie. Al ga ik die eerst aan ontspanning besteden en daarna misschien dus nog aan werk.
Wat zijn jouw plannen?
Lief van je.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dat is wel een heftig weekend dan? Wel een beetje op jezelf letten hoor
Okequote:Op vrijdag 29 september 2023 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief van je.Maak je om mij echt geen zorgen. Ik zorg heel goed voor mijzelf.
Gisteren had ik een kleine borrel. Rest van het weekend van de werkweek bijkomenquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nachtje slapen doet wonderen. En 's ochtends heb ik altijd meer dan genoeg energie. Al ga ik die eerst aan ontspanning besteden en daarna misschien dus nog aan werk.
Wat zijn jouw plannen?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gisteren had ik een kleine borrel. Rest van het weekend van de werkweek bijkomen.
Brrrrrr, klinkt wel heel sociaal allemaal.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gisteren had ik een kleine borrel. Rest van het weekend van de werkweek bijkomen.
Oh zo'n borrel, dacht aan lekker op de bank nippen aan een alcoholische versnaperingquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrrrr, klinkt wel heel sociaal allemaal.
Zelfs bier opquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrrrr, klinkt wel heel sociaal allemaal.
Je hebt toch geen promiscue dingen gedaan onder invloed van alcohol he? Anders hebben wij nog een hartig woordje te spreken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zelfs bier op. Rest van het weekend compenseert weer daarvoor.
Hier doe ik geen uitspraken over op een openbaar forumquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch geen promiscue dingen gedaan onder invloed van alcohol he? Anders hebben wij nog een hartig woordje te spreken.
Feest? Waar? Met wie?quote:
Voor de vrijwilligers, durfde eigenlijk niet heen maar heb mezelf een schop onder mijn hol gegeven en ben er toch drie uur geweestquote:
van de bieb?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor de vrijwilligers, durfde eigenlijk niet heen maar heb mezelf een schop onder mijn hol gegeven en ben er toch drie uur geweest
Van alle vrijwilligers in de wijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van de bieb?
was het gezellig?
flink gezopen?
netjes netjes.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van alle vrijwilligers in de wijk
Was erg gezellig
Twee wijntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |