quote:Op donderdag 28 september 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee, toen was het zwart voor de ogen
Wie koopt er dan ook kaas?!quote:Op donderdag 28 september 2023 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is me vandaag weer gelukt om boodschappen te doen in de supermarkt (niet bestellen dus) en maar één kleine paniekaanval gehad, maar die kreeg ik onder controle (ik kon niet kiezen bij de kaas en er stond iemand achter me en dat had ik niet door. Dus die man vroeg of hij er even bij mocht, als ik toch stond te denken. Dat was heel eng, maar het ging goed. Ging aan de kant en kon daarna rustig de goede kaas kiezen)
quote:Op donderdag 28 september 2023 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijndikke knuffel voor jou.
En nog eventjes doorzetten, bijna weekend
Klinkt te gezondquote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tosti en een kom courgettesoep met prei
Hahahaha oké en de tosti doet wel af van gezond tochquote:Op donderdag 28 september 2023 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt te gezond. Plus tosti met kaas zeker
.
Ik overweeg het nog als jij een kommetje komt brengenquote:Op donderdag 28 september 2023 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha oké en de tosti doet wel af van gezond toch
* ChildoftheStars stapt op de fiets met een pan zelfgemaakte soepquote:Op donderdag 28 september 2023 18:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik overweeg het nog als jij een kommetje komt brengen.
Zo liefquote:Op donderdag 28 september 2023 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars stapt op de fiets met een pan zelfgemaakte soep
Wel thuis, geen vrij nog.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo thuis
Even vrij verder vandaag
oh balen... moet je veel doen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel thuis, geen vrij nog.
Geniet ervan.
Yup, wordt nog flink aanpoten. Ik zie wel hoe ver het komt. Er gaan geen mensen dood oid als ik het niet allemaal afkrijg.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh balen... moet je veel doen?
Dank je wel
Och en anders sluit je een deal met een begrafenisondernemer toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, wordt nog flink aanpoten. Ik zie wel hoe ver het komt. Er gaan geen mensen dood oid als ik het niet allemaal afkrijg.
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och en anders sluit je een deal met een begrafenisondernemer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |