Altijd. Zeker als Tegan er is.quote:
Die promotie was naar zeeman?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DankjewelHet is niet voor plezier hoor. Gewoon echt mijn werk.
quote:
Ik weet zeker dat jij mijn afspraak beter zou doen dan ik zelf.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah denk niet dat ze daar in trappen
Ik zou toch niet met child willen ruilenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij mijn afspraak beter zou doen dan ik zelf.
Ik ben de kapitein, niet de zeeman.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer, ik had hier al wat associaties mee gemaakt.
Van een beetje therapie knappen wij vast op.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou toch niet met child willen ruilen
Heb je ook zo'n uniform?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de kapitein, niet de zeeman.
quote:
Hoezo wij?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van een beetje therapie knappen wij vast op.
Ben ik niet al lief genoeg?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je ziet hoe lief ik ervan word ...![]()
Eerst maar eens in de houding jij uit respect voor de kapitein.quote:
Hoe ziet die houding eruit?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst maar eens in de houding jij uit respect voor de kapitein.
Dat kan ik hier echt niet zeggen.quote:
Het is ineens stil hier...quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik hier echt niet zeggen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ineens stil hier...
Zijn jullie aan het vrijen?
Ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ineens stil hier...
Zijn jullie aan het vrijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |