Blijf je lekker in bed kroelen met mij en @ChildoftheStars?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ook mijn baas zeggen dat ik later kan beginnen
Als dat eens zou kunnenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijf je lekker in bed kroelen met mij en @:ChildoftheStars?
Klinkt als mijn planning.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Work work work work. Maar eerst nog een zondag.
En jij?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als mijn planning.
Behalve dan nog stressen voor een afspraak maandag.
Ik ben de algemene beschouwingen aan het terugkijkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws, sorry voor de huidhonger
En het gaat ook om het nu he!
Lekker een beetje achter de laptop vanavond. En u?
Wat voor afspraak?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als mijn planning.
Behalve dan nog stressen voor een afspraak maandag.
Ik merk er niks vanquote:
Je moet wel eerst reageren op mijn beginnetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet wel eerst reageren op mijn beginnetje.
Ik kan wel iets bedenken ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik zit nog in mn proeftijd. Dus ik kan maandag gewoon niet naar het werk gaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit zou wel al mijn problemen oplossen denk ik.
Gewoon een werk-afspraak waarvoor ik niet stilzwijgend achter mijn laptop mag zitten werken maar sociaal moet doen over ingewikkelde zaken. Huuuuuu.quote:
Ik ga varen maandag voor werk. Zin in.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben dus allemaal maandag mensen met verwachtingen en moeilijk gedoe
Jij zou je baan verliezen voorquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit nog in mn proeftijd. Dus ik kan maandag gewoon niet naar het werk gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga varen maandag voor werk. Zin in.
Doe jij mijn afspraak? Doe ik die van jou?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben dus allemaal maandag mensen met verwachtingen en moeilijk gedoe
Dankjewelquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij zou je baan verliezen voorons
?
Ach, ik vind zo weer wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb nog wat reservesReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hahah denk niet dat ze daar in trappenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe jij mijn afspraak? Doe ik die van jou?
Maar alsnog heb je zinquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DankjewelHet is niet voor plezier hoor. Gewoon echt mijn werk.
Ik weet maandag na mijn afspraak pas of ik wil dat hij per ongeluk in het water valt of nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |