Geen zin om pas na de race wakker te worden, en als ik wakker ben wil ik ontbijtenquote:
Ik heb het juist andersom. Ik wil eerst wakker worden voor ik wil ontbijtenquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen zin om pas na de race wakker te worden, en als ik wakker ben wil ik ontbijten
Ik zit in een luxepositie dat ik pas om 8:15 op gang hoef te komen, dus hier worden gewoon offers gebrachtquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, het is allemaal ook niet echt een punt ofzo, het is natuurlijk een volstrekt normale tijd om wakker te worden voor de rest van de week, dus is het ook allemaal niet zo ingewikkeld
Wees blij dat F1 in Japan tegenwoordig laat is, met je aanstellerijquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit in een luxepositie dat ik pas om 8:15 op gang hoef te komen, dus hier worden gewoon offers gebracht
Om 5:00 had ik ook gewoon voor de tv gezeten hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wees blij dat F1 in Japan tegenwoordig laat is, met je aanstellerij
Volgende week zijn de motoren in Japan, dan beginnen we er om 5 uur aan op zondagochtend. Twee weken later Indonesi, beginnen we ook om 5 uur. Daarna Australi, dan gaan we al om 2 uur op onze zondagochtend van start
De echte fan geniet van zulke tijden
Zin n: kijk, trots op je.quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om 5:00 had ik ook gewoon voor de tv gezeten hoor, daar niet van
2:00 wordt iets te veel van het goede.
Wil niet zeggen dat ik er niet zou zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zin n: kijk, trots op je.
Zin twee: pff laat maar.
Hallo 2023 hier. Terugkijken is helemaal niet meer zo moeilijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wees blij dat F1 in Japan tegenwoordig laat is, met je aanstellerij
Volgende week zijn de motoren in Japan, dan beginnen we er om 5 uur aan op zondagochtend. Twee weken later Indonesi, beginnen we ook om 5 uur. Daarna Australi, dan gaan we al om 2 uur op onze zondagochtend van start
De echte fan geniet van zulke tijden
Correct. En beduidend minder leuk dan live kijken als je ook met anderen (offline of online) samen wilt kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hallo 2023 hier. Terugkijken is helemaal niet meer zo moeilijk.
Daat staat Stroll nou, moet lukken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
zat net effe de japanse race van 2005 terug te kijken, een van de meest iconische jaren daar, Kimi vanaf P17 naar de winst
dan zijn we echt gestrolled als hij dat voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Daat staat Stroll nou, moet lukken.
Mercedes for life.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Mercedes boys nog 2x nieuw hard 🤩🔥
quote:"Singapore is vergeten, daar merken we niks meer van", stelt Verstappen na afloop van de kwalificatie. "En iedereen die dacht dat het anders zat en allerlei insinuaties maakte, mag nu weer zijn mond houden."
https://nos.nl/artikel/24(...)weer-hun-mond-houdenquote:"Het hele weekend gaat top", aldus Verstappen. "De auto is erg goed, rijdt heerlijk en gedraagt zich zoals we voorspelden. Vooral dat laatste is fijn. De balans is optimaal en dat maakt het heel prettig om mee te rijden."
"Als je je in de cockpit helemaal op je gemak voelt, kun je nog net wat sneller. Ik wist dat het nog iets sneller kon, maar wilde natuurlijk niet riskeren de auto in de kreukels te rijden. De auto reed op rails. Alles klopte. Het was genieten, ik had geen enkel probleem."
Lekker voor de trollolootjes die weer heel voorzichtig hun neus uit hun stinkende holen staken. Die worden meteen weer teruggetrapt hun hol in.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)weer-hun-mond-houden
Alonso startte op 16 anders had Kimi nooit kunnen winnen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
zat net effe de japanse race van 2005 terug te kijken, een van de meest iconische jaren daar, Kimi vanaf P17 naar de winst
Wat een agressie van hem. Nergens voor nodig toch als je pole staat?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)weer-hun-mond-houden
Zuig op een eiquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een agressie van hem. Nergens voor nodig toch als je pole staat?
Het is ook nergens voor nodig om je tegenstander telkenmale van fraude te beschuldigen zonder enig bewijs maar toch doet men dat. Actie - reactie.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een agressie van hem. Nergens voor nodig toch als je pole staat?
quote:
Ik zie Max juist altijd als degene die zich niet uit de tent laat lokken. Maar goed inderdaad, ik lees alleen de tekst en ik zie het hem niet zeggen. De tekst alleen ziet er nogal boos uit maar dat is natuurlijk puur een headline.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is ook nergens voor nodig om je tegenstander telkenmale van fraude te beschuldigen zonder enig bewijs maar toch doet men dat. Actie - reactie.
Ik geloof niet dat Max erg agressief was toen hij dit stelde, meer "matter of fact" en met een glimlach.
Clickbait noemen ze dat.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie Max juist altijd als degene die zich niet uit de tent laat lokken. Maar goed inderdaad, ik lees alleen de tekst en ik zie het hem niet zeggen. De tekst alleen ziet er nogal boos uit maar dat is natuurlijk puur een headline.
Team Mercedes en Marko zijn daar sterren inquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Clickbait noemen ze dat.
In Marko's geval is dat de leeftijdquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Team Mercedes en Marko zijn daar sterren in
Dat is niet echt waar, Max reageert wel degelijk op uitspraken en doet dat zonder PR prietpraat of bullshit maar zegt gewoon wat hij denkt. Zie recentelijk zijn reacties op Hamilton en Wolff's uitsprakenquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie Max juist altijd als degene die zich niet uit de tent laat lokken. Maar goed inderdaad, ik lees alleen de tekst en ik zie het hem niet zeggen. De tekst alleen ziet er nogal boos uit maar dat is natuurlijk puur een headline.
Oer-Hollandsquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet echt waar, Max reageert wel degelijk op uitspraken en doet dat zonder PR prietpraat of bullshit maar zegt gewoon wat hij denkt. Zie recentelijk zijn reacties op Hamilton en Wolff's uitspraken
Vooral die eerste sector is heerlijk inderdaad. Alsof hij op rails ligt. Heerlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:47 schreef Bonobo11 het volgende:
Boh, die eerste sector zeg.
Ding ligt op rails, spoon gaat ook lekker hard. Man man man.
Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |