Wegklikken en opnieuw naar Fok! gaan of naar waar je heen wiltquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:32 schreef Vostok het volgende:
De pagina blijft hangen. Rare toestanden zeg.
Hoe kom ik hieruit.
ZIt je mobiel? Of op je laptop?quote:
quote:
Het is al klaar. De pagina bleef hangen ofzo.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt je mobiel? Of op je laptop?
Kan wel eens gebeuren, ik zetde boel uit en start opnieuw als het anders niet luktquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:36 schreef Vostok het volgende:
[..]
Het is al klaar. De pagina bleef hangen ofzo.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:36 schreef Vostok het volgende:
[..]
Het is al klaar. De pagina bleef hangen ofzo.
Die dan ook gemakkelijk uit kanquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar vandaag niet hoor, slecht geslapen met akelige dromen, hoofdpijn en gemakkelijke kleding aan
Fogel wil ook Yvonne in halenquote:
Heb ik één keer gedaan, maar dat moest per boot. De Britse kustwacht heeft me toen weer thuisgebracht. Ik vond het helemaal geen succes. Ik overweeg nog steeds die Pet Shop Boys aan te klagen.quote:
Mention @bolkquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:45 schreef Dotteke het volgende:
A lief konijntjeIk wil iemand Mentionen die niet gementiond wil worden dus ga ik niet mentionen
Haha iemand uit de top 10 zekerquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:45 schreef Dotteke het volgende:
A lief konijntjeIk wil iemand Mentionen die niet gementiond wil worden dus ga ik niet mentionen
Ik niet dus.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha iemand uit de top 10 zeker
Ja woont in een wit pak met helmquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha iemand uit de top 10 zeker
Neequote:
Van mij wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel bijna!
Mogen we jou ook niet mentionen?
Ja die!quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja woont in een wit pak met helm
Waarom komt die hier niet meer dan?quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die!
Gelukkig zie ik hem wel regelmatig in de andere sc's
Geen idee, misschien was het iets te verslavend? Hij moet ook nog gewoon werkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom komt die hier niet meer dan?
Ja ik zie hem daar ook maar ik post daar niet mee doe hem maar de groetjesquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die!
Gelukkig zie ik hem wel regelmatig in de andere sc's
Nee hoor was niet omdat hij het te verslavend vond,quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was het iets te verslavend? Hij moet ook nog gewoon werken
Ik dacht dat er iets gebeurt was, maar geen idee verder.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was het iets te verslavend? Hij moet ook nog gewoon werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |