Ik zie hem als satire. Gewoon grappig, niet serieus.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hou op met die putto, laat hem maar lekker naar pluto verhuizen met zijn achterlijke verwachtingen, en even eerlijk om de hoek komen dat hij ernaast zat komt nooit aan bod, behalve als hij wel gelijk krijgt.
Opsloten die klootviool!
En bedankt Agnesquote:
Dikke primaquote:Op donderdag 28 september 2023 07:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En bedankt Agnes
Sowieso gunstig dat het relatief droog blijft en temperaturen 19-21 graden de komende 10 dagen
Ik zeg altijd al dat ik niet van deze tijd benquote:Op donderdag 28 september 2023 12:31 schreef dick_laurent het volgende:
1907 was waarschijnlijk een droomjaar voor sommige users hier
quote:Op donderdag 28 september 2023 11:26 schreef PzKpfw het volgende:
Wat was het gisteren toch heerlijk windstil. Vandaag weer die kutwind, het hele jaar al zo'n beetje
Welke windquote:Op donderdag 28 september 2023 11:26 schreef PzKpfw het volgende:
Wat was het gisteren toch heerlijk windstil. Vandaag weer die kutwind, het hele jaar al zo'n beetje
Hier voorlopig niet. 19-21 graden.quote:
Misschien bij jou niet nee.quote:
Voor de tijd van het jaar boffen we welquote:
En dan die nachttemperatuur van maandag 2 op dinsdag 3 oktober die bij de 20°C in de buurt blijft.quote:
Tropennacht in oktober. Heerlijk hoorquote:Op donderdag 28 september 2023 21:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan die nachttemperatuur van maandag 2 op dinsdag 3 oktober die bij de 20°C in de buurt blijft.
Trieste bedoeling hoe rap dat gaat.quote:
Bedoening!quote:Op donderdag 28 september 2023 21:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Trieste bedoeling hoe rap dat gaat.
Juni was al best karig. Dat groeit niet echt meer aan. Ze verdwijnen eerder. Hoeveel sneeuw er ook valt, de zomer bepaalt.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Trieste bedoeling hoe rap dat gaat.
Weet niet in welke mate dat nog aangroeit, want september is wel de minste maand qua ijs/sneeuw. In juni ligt er altijd nog vrij veel sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |