Als dit waar is wel per direct ontslaan die idioot hoorquote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
De Telegraaf is weer heerlijk aan het stoken. D-Day genot.
Hij loopt de trainerskamer in (dat is wat anders dan een kleedkamer @De_Pel ) waar de trainer dus niet is en dan nog wat kantoortjes, lijkt me echt wel een reden voor staande voet ontslag.quote:Op zondag 24 september 2023 12:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als dit waar is wel per direct ontslaan die idioot hoor
Hij zou tegen de spelers gezegd hebben dat het lot van steijn afhangt van het resultaat van vandaag. Dat is natuurlijk belachelijk, hij heeft hem ook zelf aangenomen he.quote:Op zondag 24 september 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij loopt de trainerskamer in (dat is wat anders dan een kleedkamer @:De_Pel ) waar de trainer dus niet is en dan nog wat kantoortjes, lijkt me echt wel een reden voor staande voet ontslag.
Wacht nou gewoon even die onderzoeken af maar dit soort berichten slaan echt nergens op.
per direct = op staande voetquote:Op zondag 24 september 2023 12:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij zou tegen de spelers gezegd hebben dat het lot van steijn afhangt van het resultaat van vandaag. Dat is natuurlijk belachelijk, hij heeft hem ook zelf aangenomen he.
En nergens spreek over ontslag op staande voet, niet mijn woorden verdraaien aub.
Per direct? Ook goed maar "hij zou" is ook geen sterk argument.quote:Op zondag 24 september 2023 12:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij zou tegen de spelers gezegd hebben dat het lot van steijn afhangt van het resultaat van vandaag. Dat is natuurlijk belachelijk, hij heeft hem ook zelf aangenomen he.
En nergens spreek over ontslag op staande voet, niet mijn woorden verdraaien aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
In de voetballerij werkt het sowieso anders dan bij een normaal bedrijf natuurlijk. Trainers/directeuren worden vaak genoeg per direct ontslagen zonder dat er sprake is van ontslag op staande voet.quote:Op zondag 24 september 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Per direct? Ook goed maar "hij zou" is ook geen sterk argument.
Dat kan niet, ofwel je ontslaat iemand per direct op staande voet ofwel je ontslaat iemand met inachtneming van de opzegtermijn (en dus niet per direct). Dat je iemand per direct vervangt wordt voor zijn werkzaamheden staat daar los van en afkopen betekent dat je iemand niet ontslaat maar de arbeidsovereenkomst in wederzijdse goedvinding ontbind.quote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
In de voetballerij werkt het sowieso anders dan bij een normaal bedrijf natuurlijk. Trainers/directeuren worden vaak genoeg per direct ontslagen zonder dat er sprake is van ontslag op staande voet.
En ik zeg ook ALS het waar is natuurlijk.
Duitsers gingen wel vaker de mist in op D-Dayquote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
De Telegraaf is weer heerlijk aan het stoken. D-Day genot.
Het lijkt me dat die man wel andere dingen aan z'n hoofd heeft momenteel, ik vind Steijn geen goeie keuze hoor maar hem vandaag na een slecht resultaat ontslaan zou ik ook onredelijk vinden tenzij je Van Gaal in de startblokken hebt staan.quote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
In de voetballerij werkt het sowieso anders dan bij een normaal bedrijf natuurlijk. Trainers/directeuren worden vaak genoeg per direct ontslagen zonder dat er sprake is van ontslag op staande voet.
En ik zeg ook ALS het waar is natuurlijk.
Als je geschoren wordt moet je stil zitten zeggen zequote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik word steeds banger voor een afgang van jewelste naarmate we naar 14:30 toe gaan![]()
Zelfs een 0-10 spookt door mijn hoofd
Help @:tarado
Welnee.quote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik word steeds banger voor een afgang van jewelste naarmate we naar 14:30 toe gaan![]()
Dat zat ik ook al te denken, sowieso 2 schermen maar dan kies wel voor die andere wedstrijd op het grote schermquote:Op zondag 24 september 2023 13:36 schreef Ramboetan het volgende:
Als ze snel 0-2 of 0-3 maken kan ik Arsenal - Spurs kijken
quote:Op zondag 24 september 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geschoren wordt moet je stil zitten zeggen ze
Dont worry, be happyquote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Borrel erbij, niks aan de hand.quote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |