abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2026 @ 15:53:43 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220316494
De meid van 2,5 was iets onhandigs aan het doen, ik zei daarop "pas eens op, kleine koekenbakker!"

"Mama, ikke niette koekie bakken!"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 15 april 2026 @ 16:47:12 #142
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_220587388
Gesprek tussen mijn zoon van 7 en zijn vriendje:
“Wat??? Heb jij een keer je been gebroken?”
“Ja….” *diepe dramatische zucht*
“HEB JE NU EEN KUNSTBEEN?!?!”
pi_220848916
Ik was gister met mijn jongste van 5 bij de pizzeria, avondeten halen. Geen zin om te koken enzo. Dus hij zag een doner kebab aan zo'n spit. Zegt ie 'mama, dat is een suikerspin!' :')
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:50:49 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220857465
Vandaag tijdens het eten: papa geen boom!

Ze wilde geen broccoli :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!Fotograaf woensdag 10 juni 2026 @ 13:10:12 #145
148247 taxibabe
pi_221000840
Net tijdens lunch, zoon van 6:
'Als je iets moois maakt, maar het raakt kwijt of kapot. En als je daar dan later weer aan denkt dan krijg je een heel vervelend herinnergevoel..'

Hoe verzint hij het, 'herinnergevoel'.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:57:49 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221001399
Ik vind het prachtig taxi!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 10 juni 2026 @ 14:15:08 #147
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221001582
Mooi van die verzin woorden O+.

Hier is het nog de net-niet-correcte benamingen die hilarisch zijn. Zoals een kruimelwagen _O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!Fotograaf woensdag 10 juni 2026 @ 16:43:30 #148
148247 taxibabe
pi_221002639
We hebben hier ook blijvende verzinwoorden, zo heet de grote teen de duimteen.

Oh en gisteren zagen we een man op een kleine zitmaaier, 'hé, die meneer zit gewoon op een speelgoedtrekker, haha!'
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:06:11 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221003501
Speelgoedtrekker _O- heerlijk
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')