Gesprek tussen mijn zoon van 7 en zijn vriendje: “Wat??? Heb jij een keer je been gebroken?” “Ja….” *diepe dramatische zucht* “HEB JE NU EEN KUNSTBEEN?!?!”
Ik was gister met mijn jongste van 5 bij de pizzeria, avondeten halen. Geen zin om te koken enzo. Dus hij zag een doner kebab aan zo'n spit. Zegt ie 'mama, dat is een suikerspin!'
Net tijdens lunch, zoon van 6: 'Als je iets moois maakt, maar het raakt kwijt of kapot. En als je daar dan later weer aan denkt dan krijg je een heel vervelend herinnergevoel..'