Tahirovic en Branco lijken me meer een 8 dan een 6. Voor die positie lijken alleen Vos en Mannsverk in aanmerking te komen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Allemaal verdedigende middenvelders gekocht en wat is nog steeds het probleem, het verdedigende middenveld
Sutalo heeft ook duidelijk wat aanpassingsproblemen, die komt me nog te wijfelend over, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het middenveld telkens overlopen wordt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het middenveld in het algemeen, hij heeft nog steeds niet de juiste samenstelling(en) gevonden, al vond ik gisteren ook de verdedigers allemaal niet doortastend genoeg en teveel achteruitlopen.
Ja Vos mag zondag basisquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
bergwijn banken. Vos meer speeltijd geven. Gaaie of rensch maakt vooralsnog weinig uit.
Wat betreft de trainer, die zag de bui al hangen en wilde niet alsnog verliezen. Daar kan ik wel mee leven dan.
Hij gaf een niet te missen kans aan Bergwijn oa.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja Vos mag zondag basis
En Brobbey heb ik gisteren toch niets goeds zien doen..?
De rest op de bank Hansquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er gingen 2 aankopen uit, kwamen er 4 in, bedankt Hans.
Hij gaf al gisteren aan dat de leeuwendeel van zijn selectie überhaupt niets meekrijgt van de Nederlandse media (toen hem gevraagd werd hoe de team de crisis ervaart). Da's dan makkelijk scoren natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het bijzonder dat Steijn na elke wedstrijd eentje uitpikt om zware kritiek op te leveren. Hou dat lekker binnenkamers.
Brobbey is zich prima aan het ontwikkelen (zeker ook wat betreft zinvolle work rate) en dat is knap in deze malaise.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
Brobbey vind ik juist stappen maken maar misschien ben ik de enige die dat ziet,
Eens. Maar alsnog goed dat er eindelijk concurrentie is voor Rensch. Houdt ze hopelijk beide scherp.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaaei en Rensch is lood om oud ijzer.
Verdedigend. Even Caland z'n plaatje (en mijzelfquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:39 schreef Black-Death het volgende:
Nou, het was in elk geval enerverend gisterenavond..
Paar korte conclusies;
- Bergwijn kan er toch ook maar weinig van.
- Sosa is nu vaste linksback, prima
- Verdediging alsnog een gatenkaas maar ligt denk ik ook aan middenveld
- Brobbey heeft de techniek van een stoeptegel. Triest om te zien. In combinatie met 2 vleugelaanvallers die niets anders kunnen dan counteren is dit echt kansloos.
- Gaaie, tsja..
En klap op de vuurpijl; onze laffe trainer die in de laatste minuten 2 aanvallers eruit haalt en 2 verdedigers erin zet.. sneu..
En dit was continu zo.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie 2x 2 tegen 1 en 3 man van ons die lucht staan te dekken en 2 man van OM die door kunnen lopen of zich eenvoudig vrij kunnen lopen richting de 16.
Enorm die gaten. Een Leerdammer is er jaloers op.
Mooie still.
Dit keer was het Tahirovic, die leest waarschijnlijk geen Nederlandse media nee maar de Nederlandse spelers zullen het wel meekrijgen. Krijg je ook weer dat ze niets meer durven omdat ze straks publiekelijk afgemaakt worden door je coach. Gewoon not done.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hij gaf al gisteren aan dat de leeuwendeel van zijn selectie überhaupt niets meekrijgt van de Nederlandse media (toen hem gevraagd werd hoe de team de crisis ervaart). Da's dan makkelijk scoren natuurlijk.
Of zeikte hij een Nederlandse speler af?
Verder gewoon een naar iets om te doen, zo motiveer je niemand.
We eindigden de wedstrijd met 7 nieuwe aankopen in het veld...quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De rest op de bank Hans
8 aankopen banken in de tweede helft. Vos krijgt voorkeur boven dure aankopen, omdat hij in zijn kleine teen alleen al meer kwaliteit heeft dan het gros van de aankopen.
En dan nog zijn er mensen die beweren dat het geen vreemdelingenlegioen isquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hij gaf al gisteren aan dat de leeuwendeel van zijn selectie überhaupt niets meekrijgt van de Nederlandse media (toen hem gevraagd werd hoe de team de crisis ervaart). Da's dan makkelijk scoren natuurlijk.
Of zeikte hij een Nederlandse speler af?
Verder gewoon een naar iets om te doen, zo motiveer je niemand.
quote:
Dit dus. 100% mee eens.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon not done.
Naar buiten blijf je positief en op trainingsveld kaffer je ze uit.
Moeten we het dan over Ajax-glasses hebben?quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die beweren dat het geen vreemdelingenlegioen iser lopen er zelfs 2 rond die amper Engels spreken
Wel leuk, het ene comment bekritiseer je Ajax omdat er geen aankopen in het veld zouden staan om 2 minuten laten te roepen dat het een vreemdelingenlegioen is.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die beweren dat het geen vreemdelingenlegioen iser lopen er zelfs 2 rond die amper Engels spreken
Blijft een nietszeggende still na een hoerenbal.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwam overigens niet van mij, maar van VI.
3 kwamen er in de laatste 5 minuten in je, dus zo goed als de tweede helft zaten er 8 op de bank.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We eindigden de wedstrijd met 7 nieuwe aankopen in het veld...
Waarom begin je de hele tijd over de bank, volgens mij gaat het erom hoeveel er in het veld staan en dat waren er op zijn minst 5 en op zijn meest 7. Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
3 kwamen er in de laatste 5 minuten in je, dus zo goed als de tweede helft zaten er 8 op de bank.
Als het een incident is wel ja. Maar dat gebeurde eigenlijk 90 minuten lang.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijft een nietszeggende still na een hoerenbal.
Voor onze club uit Amsterdamquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het een incident is wel ja. Maar dat gebeurde eigenlijk 90 minuten lang.
ik bekritiseer ze niet, ik zeg dat Steijn een dikke middelvinger geeft.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel leuk, het ene comment bekritiseer je Ajax omdat er geen aankopen in het veld zouden staan om 2 minuten laten te roepen dat het een vreemdelingenlegioen is.
Je bent wel echt een KlapMongeaul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |