TBS, erg goede serie en je moet het maar kunnen nadat een familielid zo schandalig om het leven is gebracht. Het blijft ergens ongelooflijk wat die lui allemaal kunnen en mogen, zoals lekker borrelen in een kantine na het buitenshuis sporten.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat kijktips, alle drie npo:
- tbs, door de oom van Anne Faber
- afhaalchinees, over adoptie
- de Indonesiëserie van Hans goedkoop
Wel knap dat als je die serie gezien hebt, dit het beeld is dat je er uit krijgtquote:Op donderdag 21 september 2023 20:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
TBS, erg goede serie en je moet het maar kunnen nadat een familielid zo schandalig om het leven is gebracht. Het blijft ergens ongelooflijk wat die lui allemaal kunnen en mogen, zoals lekker borrelen in een kantine na het buitenshuis sporten.
Percolatorquote:Op donderdag 21 september 2023 20:42 schreef sigme het volgende:
Mijn huidige koffiehoek:
[ afbeelding ]
Was dat het stelletje dat gescheiden werd? Daar hebben ze in de serie natuurlijk niet het hele verhaal verteld.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had vooral erg te doen met 'Samira' en 'Ben'.
Ja, daar vragen we hier al een jaar of tien omquote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef AnneX het volgende:
Gut..meestal hangt er een stuk ervoor toch een roodwitte balk/ ketting?![]()
Op de juiste hoogte, als waarschuwing.
Nee, ben is de verslaafde man die op dag 1 bij terugkeer de fout in ging met drank. Samira is de vrouw die op het randje van onbehandelbaar is, aan zelfverminking doet.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Was dat het stelletje dat gescheiden werd? Daar hebben ze in de serie natuurlijk niet het hele verhaal verteld.
Ik noem dat geen percolator, die losse dingetjes zijn moka-potjes, of bialetti's.quote:
SPOILER: Hier met de ingewandjes bloot:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Is dat de taak van de gemeente, dat bestuurders weten hoe hoog hun voertuig is?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Werkt deeplinken naar feesboek?
[ afbeelding ]
Nummer twee van vandaag, nummer drie van deze week. De gemeente gaat over een maand eens kijken of er misschien iets aan gedaan kan worden.
Ja. De vrije doorrijhoogte is standaard 4,2m.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat de taak van de gemeente, dat bestuurders weten hoe hoog hun voertuig is?
Op m'n kleine smartphone scherm zie ik duidelijk 2,7mquote:Op donderdag 21 september 2023 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. De vrije doorrijhoogte is standaard 4,2m.
Als er een obstakel is waardoor de vrije doorrijhoogte afwijkt van de standaard, moet dat *duidelijk* zijn aangegeven.
De vraag is niet of je het duidelijk ziet vanaf een scherm, maar of het je duidelijk is wanneer je met een te hoge auto over die weg rijdt.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op m'n kleine smartphone scherm zie ik duidelijk 2,7m
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik noem dat geen percolator, die losse dingetjes zijn moka-potjes, of bialetti's.
Ik heb wel een percolator; dat is dat blauwe ding. En een cafetière, dat is die rvs.
[ afbeelding ]Zo schoon als de binnenkant van de percolator is zie je maar zelden.SPOILER: Hier met de ingewandjes bloot:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er hier boven nog een percolator met stekker ligt van minimaal 40 jaar oud.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik vind de buitenkant ook raadselachtig schoon voor een ding dat we toch gewoon op open vuur gestookt hebben.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Zo schoon als de binnenkant van de percolator is zie je maar zelden.
Ik denk dat er hier boven nog een percolator met stekker ligt van minimaal 40 jaar oud.
In Nijmegen hebben ze ook zoiets. Maar dan met een knik in het wegdek. Er onder gaat nog wel. Maar dan is het muur vast. Staan borden, hangt een balk en de rand van het viaduct is duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Werkt deeplinken naar feesboek?
[ afbeelding ]
Nummer twee van vandaag, nummer drie van deze week. De gemeente gaat over een maand eens kijken of er misschien iets aan gedaan kan worden.
Welke? Er is iig onder de nieuwe waalbrug een plek waar ik wel eens iemand vast heb zien zitten, dat is een industrieterrein dus genoeg hogere wagens ookquote:Op donderdag 21 september 2023 21:19 schreef z80 het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze ook zoiets. Maar dan met een knik in het wegdek. Er onder gaat nog wel. Maar dan is het muur vast. Staan borden, hangt een balk en de rand van het viaduct is duidelijk zichtbaar.
Maar welke **** bedacht heeft niet even iets dieper te graven. Was een stuk goedkoper geweest.
Die dus. Weurtseweg. Tegenwoordig kun je wel over de dijk terug naar Nijmegen. Voorheen moest je met een wat hogere bak omrijden.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke? Er is iig onder de nieuwe waalbrug een plek waar ik wel eens iemand vast heb zien zitten, dat is een industrieterrein dus genoeg hogere wagens ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |